اخذ ۲۳ سند مالکیت در قائمشهر/ هزینه یک میلیاردی اوقاف در ایام محرم\
  • رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر؛

اخذ ۲۳ سند مالکیت در قائمشهر/ هزینه یک میلیاردی اوقاف در ایام محرم

  • کد خبر: 2111103382
  • چاپ
  • انتشار: 03 شهریور 1402 - 09:29

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهراز اخذ ۲۳ سند مالکیت موقوفات دراین شهرستان با همکاری اداره های ثبت اسناد و بنیاد مسکن خبر داد.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، علی فتحی روز جمعه در گفت و گویی با بیان اینکه  در این شهرستان ۸۴۴ موقوفه داریم که از این تعداد ۲۲۲ منفعتی و مابقی انتفاعی است، افزود: درآمدهای موقوفات براساس نیت واقف هزینه و در سامانه ثبت می شود.

وی با اعلام اینکه در راستای تحقق و اجرای نیت واقف نسبت به ساخت و تجهیز هنرستان دخترانه علینقی کنی اقدام کرده ایم که در هفته دولت به بهره برداری می رسد، گفت:  این هنرستان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در هفته دولت بهره برداری می رسد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر، افزود: در ایام محرم در این شهرستان یک میلیارد تومان هزینه شده که این مبلغ برای عزاداری و اطعام دهی تکایا، اماکن مذهبی و حسینیه ها بوده است.

فتحی از پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی اوقاف جهت هزینه دارو و درمان افراد نیازمند در این شهرستان خبر داد و گفت:  در راستای تحقق و اجرای نیت واقفین تاکنون ۳۵۰ میلیون تومان به نوعروسان این شهرستان کمک شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در پایان از اخذ ۲۳ سند مالکیت در این شهرستان با همکاری اداره های بنیاد مسکن و ثبت اسناد خبر داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار