حمایت استاندار مازندران از کارخانه کیمیا دانه ممتاز/ مازندران در حوزه دام و طیور نقش محوری دارد\

حمایت استاندار مازندران از کارخانه کیمیا دانه ممتاز/ مازندران در حوزه دام و طیور نقش محوری دارد

  • کد خبر: 2111103380
  • چاپ
  • انتشار: 02 شهریور 1402 - 23:29

استاندار مازندران با اعلام اینکه این استان در حوزه دام و طیور نقش محوری دارد، گفت: مازندران ظرفیت تبدیل شدن به تولید خوراک دام و طیور را دارد تا علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمد بتواند قدرت تجاری را هم ارتقاء دهد.

 

به گزارش استناد نیوز ، دکتر سید محمود حسینی پور شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح شرکت کیمیا دانه ممتاز طبرستان که در شهرک صنعتی رستم کلا قائمشهر برگزار شد، افزود: سرمایه داری که در راستای بنگاه های اقتصادی و تولیدی تلاش می کنند در یک جهاد مبارزه ای مشارکت دارند.

وی گفت: امروزه افرادی که سرمایه های خود را به امر تولید اختصاص می دهند باید بدانند که سرمایه های آنان همانند مساعدت‌های است که در زمان دفاع مقدس مردم نسبت به جبهه های جنگ داشته اند .

استاندار مازندران با اعلام اینکه در شرایط تحریم سرمایه داری که سرمایه خود را به امر تولید اختصاص دهد بسیار حائز اهمیت است چرا که علاوه بر تولید اشتغال هم ایجاد می کند، گفت: ظرفیت های بی نظیری در این استان وجود دارد که باید در این راستا تلاش شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه چرا تولید کننده ما باید لنگ مواد اولیه باشد، افزود: برای سرمایه گذاری که واحد تولیدی ایجاد می کند باید سازوکاری فر اهم شود تا آنان  در تامین مواد اولیه خود دچار مشکل نشوند.

حسینی پور با تاکید بر ضرورت تامین مواد اولیه، گفت: یکی از برنامه های ما تامین مواد اولیه برای تولید است .

وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات باعث افزایش تولید می شود، افزود: در گذشته ۷۰ درصد تسهیلات به بخش های خدمات، زمین و مسکن پرداخت می شد اما امروزه بیشترین تسهیلات به بخش های تولید و کشاورزی تعلق می گیرد .

استاندار مازندران با اعلام اینکه این استان در حوزه دام و طیور نقش محوری دارد، گفت: مازندران ظرفیت تبدیل شدن به تولید خوراک دام و طیور را دارد تا علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمد بتواند قدرت تجاری هم ارتقاء دهد.

استاندار مازندران در پایان با اعلام اینکه از سرمایه گذار شرکت کیمیا دانه طبرستان قائمشهر حمایت می کنیم، گفت: باتوجه به اینکه تامین سرمایه در گردش مساله روز این سرمایه گذار است بنابراین در این راستا تمام  تلاش خود را به کارگیری می کنیم تا با رفع موانع و مشکلات آنان بتوانید نسبت به جذب نیروهای بومی اقدام و تولیدات خود را هم ارتقا دهند.

شرکت کیمیا دانه طبرستان در زمینی به مساحت چهار هزار و  110 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که ظرفیت تولید روزانه آن 70 تن است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار