ورزشکاران قائمشهری امسال بیش از ۶۰ مدال کسب کردند\

ورزشکاران قائمشهری امسال بیش از ۶۰ مدال کسب کردند

  • کد خبر: 2111103360
  • چاپ
  • انتشار: 29 مرداد 1402 - 10:17

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ورزشکاران این شهرستان بیش از ۶۰ مدال در میادین مختلف ورزشی کسب کردند.

فرشاد آذری روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه ۴۳ هیات ورزشی زیر نظر اداره ورزش و جوانان فعالیت دارند، افزود: ورزشکاران قائمشهری در اکثر رشته های ورزشی مقام آور هستند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ورزشکاران این شهرستان بیش از ۶۰ مدال در میادین های مختلف کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت ۲ باشگاه خصوصی آقایان و بانوان افتتاح می شود، افزود: این باشگاه ها با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

آذری در خصوص ساخت سالن ورزشی در روستاها، گفت: در اکثر روستاها زمین ورزشی روباز وجود دارد اما تعداد سالن های ورزشی چند منظوره محدود است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر در پایان، گفت: برای ساخت سالن ورزشی در روستاها ابتدا باید الویت بندی انجام شود و براساس نیاز آن روستا نسبت به این امر اقدام شود اما باتوجه به اینکه اعتبارات دولتی ما اندک است و کفاف نیازهای حوزه ورزش را نمی دهد بنابراین باید بخش خصوصی سازی ها را به این سمت سوق دهیم تا بتوانیم در این امر موفق عمل کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار