منطقه آزاد مازندران در مجلس تصویب شد/ایجاد پایانه صادراتی ضروری است\
  • استاندار مازندران؛

منطقه آزاد مازندران در مجلس تصویب شد/ایجاد پایانه صادراتی ضروری است

  • کد خبر: 2111103338
  • چاپ
  • انتشار: 16 مرداد 1402 - 00:49

استاندار مازندران با اعلام اینکه امروز منطقه آزاد مازندران در جلسه علنی مجلس تصویب شد، گفت: سه بندر نوشهر ، امیرآباد و فریدونکنار به عنوان منطقه آزاد معرفی شدند .

 

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور شامگاه یکشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم،  خانواده های معظم شهدا،  فعالان فرهنگی،  سیاسی و اقتصادی که در فرمانداری قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه دغدغه های مردم باید گفته شود، افزود: امروز هر فرد یک رسانه است که به تنهایی می تواند تاثیر بسزایی در جامعه داشته باشد.

وی با اعلام اینکه امروز تمامی اطلاعات به سرعت در حال انتشار است، گفت: البته انفجار اطلاعات می تواند امید و ناامیدی را در جامعه ایجاد کند.

استاندار مازندران تصریح کرد: در مقطعی مردم در اظهار نظرهای خود با احتیاط عمل می کردند اما امروزه مردم به راحتی می توانند گفته هایشان را در جامعه بیان کنند.

حسینی پور با اعلام اینکه در این جلسات باید نظامی را برای آینده ترسیم کنیم، تاکید کرد: در دولت سیزدهم تغییرات اساسی به وجود آمد که نشان می دهد مسئولان برای توسعه کشور در حال تلاش هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز و برای اولین بار قرارداد عرضه محصولات کشاورزی مرکبات، برنج ، گل و گیاه مازندران در کشورهای همسایه خزری و به خصوص در فروشگاه های زنجیره ای روسیه منعقد شده است، گفت: این بزرگترین قرارداد مازندران  با کشور همسایه است .

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به برند بودن کارخانه نساجی مازندران، گفت: این کارخانه با فراز و نشیب های مواجه بود اما در یکسال اخیر و در دولت مردمی توانسته ایم با تزریق اعتبار نسبت به احیا این کارخانه گام های موثری را برداریم .

حسینی پور ایجاد پایانه صادراتی در استان را ضروری دانست و گفت: این استان نیازمند بیش از ۲۰ پایانه صادراتی است.

استاندار مازندران در پایان با اشاره به بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی رازی قائمشهر، گفت: عملیات ساخت این بیمارستان از سال ۸۶ آغاز شده بود که تا یکسال گذشته تنها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در طی این یکسال با اقدامات جهادی تکمیل و در هفته دولت به بهره برداری می رسد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار