\

استاندار مازندران به مقام شامخ شهدای قائمشهر ادای احترام کرد

  • کد خبر: 2111103335
  • چاپ
  • انتشار: 15 مرداد 1402 - 09:44

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در چهاردهمین سفر شهرستانی خود امروز، یکشنبه وارد قائمشهر شد و با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش استنادنیوز، در این سفر که آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مدیران کل مازندران و همچنین شماری از مسوولان قائمشهر نیز حضور دارند استاندار مازندران با حضور در مزار سید ملال این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای این شهرستان را گرامی داشت.

استاندار مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه این شهرستان بیش از یکهزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، افزود : این شهرستان شهدای زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است. 

سید محمود حسینی پور با اعلام اینکه شهرستان قائمشهر مردم سخت کوش و پرتلاشی دارد، افزود: قائمشهری ها در تولیدات کشور به خصوص صنایع نساجی نقش بسزایی دارند .

وی با اشاره به حضور مدیران کل و نماینده های آنان در تمام روستاهای این شهرستان برای حل مشکلات مردم ، گفت: جلسه رفع موانع تولید، دیدار با اقشار مختلف و نخبگان از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.

استاندار مازندران در پایان با اشاره به جلسه شورای اداری ، گفت :در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران کل برگزار خواهد شد مصوبات این سفر را به سمع و بصر مردم می رسانیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار