قائمشهر مقصد چهاردهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران\

قائمشهر مقصد چهاردهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران

  • کد خبر: 2111103334
  • چاپ
  • انتشار: 14 مرداد 1402 - 14:44

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، یکشنبه ۱۵ مردادماه؛ در چهاردهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی از معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان قائمشهر سفر خواهد کرد. ‎

 به گزارش استناد نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، در تداوم سفرهای شهرستانی سیدمحمود حسینی‌پور؛ مقام عالی دولت در مازندران، یکشنبه 15 مردادماه؛ در چهاردهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی از معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان قائم شهر سفر خواهد کرد.

استاندار مازندران و مدیران استان در این سفر از روستاهای هدف گردشگری و اقتصادی شهرستان بازدید بازدید خواهند کرد و مشکلات؛ مسائل و ظرفیت های شهری و روستایی این شهرستان را مورد ارزیابی میدانی قرار می دهند.

دیدار چهره به چهره و گفتگو با مردم یکی از هدف های مهم دیگر این سفرهاست که دولت سیزدهم بر آن تاکید دارد.

در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌نمایند تا مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.

مصوبات این جلسات به دستگاه های متولی ابلاغ و پیگیری های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.

برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از طرح های عمرانی و واحدهای تولیدی - صنعتی از جمله دیگر برنامه های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به قائمشهر است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار