مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان افتتاح می شود\

مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان افتتاح می شود

  • کد خبر: 2111103331
  • چاپ
  • انتشار: 08 مرداد 1402 - 09:51

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان برای توانمندسازی دانشگاه ها در هفته ملی مهارت خبر داد.


به گزارش استناد نیوز، سید حسین درویشی در نشست با اصحاب رسانه با اعلام اینکه در هفته ملی مهارت افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان برای توانمندسازی در دانشگاه ها را خواهیم داشت، افزود: مرکز جوارکارگاهی و بین کارگاهی در اصناف و صنوف در این هفته افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی دیگر برنامه های هفته ملی مهارت را افتتاح رشته های جدید، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، دیدار با مدیران ارشد شهرستانی، برگزاری دوره های آموزشی، بازدید مدیران و نمانیدگان از مرکزها، برپایی نمایشگاه های مهارتی، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی بین کارکنان ، تجلیل از خیرین مهارتی، برپایی ایستگاه صلواتی، تجلیل از مهارت آموختگان و مربیان، برگزاری همایش بزرگ توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و غیره اعلام کرد.
مدیر کل فنی و حرفه ای مازندران نقش مهارت را در تحقق شعار سال مهم و اثرگذار دانست و ادامه داد: سازمان فنی و حرفه ای در تحقق شعار سال به ویژه رشد تولید در مناطق شهری و روستایی نقش بی بدیلی دارد.
درویشی بر ضرورت مدیریت واحد در امر مهارت افزایی در مازندران تاکید و یادآور شد: برای موفقیت در مهارت افزایی لازم است فعالیت‌های جزیره ای در مازندران از بین برود.
وی در پایان رصد و توجه به آموزش رشته های جدید را نیازمند همکاری و توجه نهادهای علمی و اجرایی دانست و گفت: ۱۸۷۹ آموزشگاه فعال در مازندران با تربیت ۱۷۴۵۰ نفر در حال فعالیت هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار