حقوق موقوفات به موقع پرداخت شود/هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی در حوزه درمان\
  • ریئس اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر؛

حقوق موقوفات به موقع پرداخت شود/هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی در حوزه درمان

  • کد خبر: 2111103325
  • چاپ
  • انتشار: 03 مرداد 1402 - 12:14

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه از مردم می خواهیم تا با پرداخت به موقع موقوفات ما را در اجرای نیت خیر واقفان یاری کنند، گفت: تمام عواید موقوفات در جهت اجرای نیت خیر واقفین هزینه می شود.

 

علی فتحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، افزود: وقف سنتی ماندگار، جاری و بین نسلی است که در طول سال  ها و قرن ها باقی خواهد ماند.

وی با اعلام اینکه وقف اقدامی ماندگار و جاودانه است، گفت: از مردم می خواهیم تا با پرداخت به موقع موقوفات ما را در اجرای نیت خیر واقفان یاری کنند چرا که عواید  آنها در جهت اجرای نیت خیر واقفین هزینه می شود.

در شهرستان قائمشهر بیش از ۱۶۰ موقوفه منفعتی و بیش از ۶۰۰ موقوفه انتفاعی وجود دارد.

یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک هزینه درمانی پرداخت شد

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه با اجرای نیات واقفین و در سال گذشته یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک هزینه درمان پرداخت شد، ادامه داد: در سال گذشته برای ساخت مدرسه آموزشی علی نقی کنی چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فتحی ، گفت: برای خرید تجهیزات اعم از میز، صندلی، کامپیوتر و غیره هم از محل موقوفه علینقی کنی هزینه می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در پایان اعلام اینکه سال گذشته در اجرای نیت واقفین ۹۰۰ میلیون تومان برای مراسم عزاداری و اطعام دهی ایام محرم هزینه شد و همچنین ۶۳۰ میلیون تومان بسته معیشتی و بن کارت بین نیازمندان این شهرستان اهداء شد، گفت: امسال هم از محل اجرای نیت برای خرید اقلام و هزینه های عزاداری اعم از سخنران ، اطعام دهی و مداح هزینه می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار