امکان سنجی تخصیص اوراق مشارکت و حضور در بازار بورس\
  • در جلسه هم اندیشی طرح های سرمایه گذاری شهرداری ساری مطرح شد؛

امکان سنجی تخصیص اوراق مشارکت و حضور در بازار بورس

  • کد خبر: 2111103324
  • چاپ
  • انتشار: 02 مرداد 1402 - 18:27

در جلسه هم اندیشی طرح های سرمایه گذاری شهرداری، امکان سنجی تخصیص اوراق مشارکت و حضور در بازار بورس مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، جلسه هم اندیشی طرح های سرمایه گذاری شهرداری با محوریت پروژه های نارنجستان و فاز چهارم شهرآشوب با حضور سید افشین راسخ و شهرام ایرجی اعضای شورای اسلامی شهر ساری، سید حمزه حسینی معاون شهرسازی و معماری و حسن کلانتری معاون برنامه ریزی و هماهنگی مناطق شهرداری، سامی باباجانی مدیر بورس منطقه ای مازندران و مهدی نجاتی جوارمی ریٔیس سازمان سرمایه گذاری برگزار شد.
در این جلسه که با طرح مباحثی چون کاهش بروکراسی های اداری در مسیر واگذاری طرح های سرمایه گذاری همراه بود، تصویب مصوّبات لازم در شورای اسلامی شهر ساری برای تسهیل در روند مورد اشاره تأکید و مقرر شد پیگیری های لازم برای استفاده از منابع ملی برای بسترسازی طرح های سرمایه گذاری در دستور کار قرار گیرد.
همچنین در این نشست از مدیریت و کارکنان سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری به پاس تلاش در راستای ایفای وظایفشان قدردانی و بر توانمند سازی این سازمان و محوریت مجموعه فوق در تمامی فعالیت های سرمایه گذاری شهرداری تأکید شد.
تعریف طرح های سرمایه گذاری زودبازده و توجیه پذیر و استفاده از روش تأمین مالی صکوک منفعت از دیگر موارد قابل بحث در جلسه مذکور بود که در این خصوص نیز مقرر شد در اولین جلسه کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری، این مهم مورد بررسی قرار گیرد.
استفاده شهرداری ساری از ظرفیت های قانونی و کاربردی صندوق زمین و ساختمان برای شتاب بخشی به طرح های سرمایه گذاری و همچنین فعالیت موثر در بازار بورس برای بهره وری بیشتر ارایٔه خدمات به مردم از دیگر موارد مطروحه بوده که ایجاد ساز و کار قانونی برای اثرگذاری آن در پروژه های شهری به تبادل نظر مسیٔولان امر رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار