در تهیه و توزیع روزانه گوشت مرغ مشکلی نداریم\
  • سرپرست جهاد کشاورزی سوادکوه:

در تهیه و توزیع روزانه گوشت مرغ مشکلی نداریم

  • کد خبر: 2111103320
  • چاپ
  • انتشار: 02 مرداد 1402 - 15:34

سرپرست جهاد کشاورزی سوادکوه گفت با توجه به ایام محرم روزانه بیش از ۲ تن گوشت مرغ کشتار روز در سوادکوه توزیع می‌شود و این میزان گاهی به ۴ تُن هم افزایش می‌یابد.


به گزارش استناد نیوز از سوادکوه به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی این شهرستان، محمدعلی سلیمانی سرپرست جهاد کشاورزی سوادکوه از توزیع بیش از ۵۰ تُن مرغ در تیرماه سال جاری در شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری تا پایان تیر ۵۳ تُن مرغ کشتار روز در سوادکوه توزیع شد.
وی افزود: باتوجه به آغاز ایام محرم و برپایی مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان برای تامین مرغ مورد نیاز این ایام، روزانه بیش از ۲ تُن مرغ کشتار روز به نرخ دولتی در بازار شهرستان عرضه می‌شود و گاهی این میزان افزایش هم می‌یابد.
سلیمانی با بیان اینکه تهیه و توزیع گوشت مرغ برای سوادکوه فعال و مشکلی در تامین مرغ بازار نداریم، یادآور شد: اول مرداد ۲.۵ تُن و دوم مرداد ۴ تُن مرغ کشتار روز به نرخ دولتی در بازار شهرستان عرضه شد و این روند روزانه ادامه خواهد داشت.
سرپرست جهاد کشاورزی سوادکوه خاطرنشان کرد: واحدهای امنیت غذایی و حراست جهاد کشاورزی، بسیج و اتاق اصناف و اداره صمت همه روزه جهت رصد بازار در حال بازرسی هستند.
سلیمانی تصریح کرد : قیمت مرغ کشتار روز برای مصرف کننده ۸۰ هزار تومان است و فروش بالاتر از این قیمت، خلاف قانون بوده و با متخلفین با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار