۳ واحد صنعتی راکد به مدار تولید بازگشت\

۳ واحد صنعتی راکد به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر: 2111103312
  • چاپ
  • انتشار: 28 تیر 1402 - 18:43

فرماندار شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه امسال ۳ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت، گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه های ذی ربط و  بانکها بتوانیم از سرمایه گذار واقعی دفاع کنیم و نباید جلوی پای آنان سنگ بیاندازیم بلکه باید اگر سنگی هم وجود دارد، آنها را برداریم.

 

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز چهارشنبه در جلسه شورای اشتغال با بیان اینکه ۱۴۹ واحد صنعتی در این شهرستان فعال هستند، افزود: با پرداخت تسهیلات به واحدها، به اشتغال افراد کمک شده است

وی به تعهد ایجاد اشتغال دستگاه های اجرایی در سامانه رصد اشتغال اشاره ای کرد و گفت: شهرستان قائمشهر با ۱۲۰ درصد تعهد خود برای ایجاد اشتغال، رتبه سوم استان را کسب کرده است.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی روستایی، گفت: پیش از آنکه ۵۰۰ روستای مازندران با هدف های اشتغال پایدار، رفع محرومیت و افزایش رفاه اجتماعی توانمندسازی شود در این شهرستان و در مرحله اول پنج روستا را که از پتاسیل بالایی برخوردار بوده است را هدف گذاری کرده ایم .

مولایی با اشاره به اینکه جشن شکرگذاری محصول نیشکر با حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در روستای ریکنده برگزار شد، افزود: هم اکنون باید پیگیر صنایع مرتبط با محصول نیشکر باشیم و برای آنکه بتوانیم این محصول را برندسازی کنیم نیازمند به تشویق و ارائه تسهیلات با هدف بیشتر هستیم چرا که اگر با هدف گام برداریم می توانیم اشتغال ایجاد و از انحراف ها هم جلوگیری کنیم.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا در بحث اشتغال همچون سالهای گذشته پای کار باشند و ادامه داد: باتوجه به اینکه موضوع اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی هر فرد محسوب می شود بنابراین این موضوع هم برای بنده  بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار قائمشهر از دستگاه های اجرایی خواست تا طرح های خود را در بحث اشتغال به کارگروه ارائه دهند .

مولایی با تاکید براینکه اشتغال امر مهمی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند، گفت: البته مسئله حفظ اشتغال مهم تر از ایجاد اشتغال است.

فرماندار قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه طرح نذر مهارت با هدف ارائه خدمات به مناطق روستایی و محلات این شهرستان برگزار می شود، گفت: از افرادی که علاقه مند به انتقال مهارت و تجربه خود به صورت رایگان به دیگران هستند در این طرح دعوت می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار