تاکنون ۲۰۰ بن بین نیازمندان قائمشهری توزیع شد/توزیع ۹۰ کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان\
  • ۱۲ هرماه؛

تاکنون ۲۰۰ بن بین نیازمندان قائمشهری توزیع شد/توزیع ۹۰ کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان

  • کد خبر: 2111103282
  • چاپ
  • انتشار: 20 تیر 1402 - 10:48

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ با اعلام اینکه دوازدهم هر ماه تعداد ۵۰ بن بین نیازمندان این شهرستان توزیع می شود، گفت؛ از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۰ بن بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

علی فتحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز درباره اقدامات انجام شده در عید قربان و غدیر، گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش از محل موقوفات مرتبط با نیت قربان در عید سعید قربان ۹۰ کیلوگرم گوشت گرم بین خانواده های نیازمند و کمتر برخوردار توزیع شد.

وی ارزش تقریبی این میزان گوشت نذری را ۳۶ میلیون تومان اعلام کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر بیان کرد: این میزان گوشت قربانی بین ۹۰ نیازمند توزیع شد.

فتحی در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای امینانه نیات موقوفات سادات نزدیک به ۲۰ میلیون تومان وجه نقد بین تعدادی از سادات نیازمند این شهرستان کمک شد، افزود: در این روز خجسته در امام زاده های شاخص این شهرستان موکب برپا شد و همچنین شیرینی و شربت هم توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در پایان با اعلام اینکه در دوازدهم هر ماه تعداد ۵۰ بن به ارزش ۵۰۰ هزار تومان بین خانواده های نیازمند و کمتر برخوردار توزیع می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ بن بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار