ساختمان مرکز جامع سلامت روستایی بیشه کلا شهرستان محمودآباد افتتاح شد\

ساختمان مرکز جامع سلامت روستایی بیشه کلا شهرستان محمودآباد افتتاح شد

  • کد خبر: 2111103263
  • چاپ
  • انتشار: 13 تیر 1402 - 14:24

به مناسبت دهه ولایت و امامت، ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستایی بیشه کلا محمودآباد با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز، این ساختمان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی، معاونین بهداشت، درمان و توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، امام جمعه، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از خانواده های شهدا، خیرین سلامت منطقه و مسئولین محلی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
 دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این مراسم با اشاره به این که هزینه های ساخت و تجهیز ساختمان مرکز جامع سلامت بیشه کلا محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از سوی خانواده های حق پناه و دکتر اسلامی تامین شده است، گفت: ساختمان این مرکز با زیربنای ۴۵۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مربع احداث و جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر از ۱۰ روستا را تحت پوشش خود قرار دارد که ۵ روستا دارای خانه بهداشت می باشند.
وی از توسعه بیمارستان محمودآباد بعنوان یکی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی مازندران یاد کرد وتاکیدکرد: در اسرع وقت در صدد تجهیز بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن هستیم.
امام جمعه سرخرود نیز در این مراسم در سخنان خود با قدردانی از زحمات دکتر فرهاد غلامی، عملکرد مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران را در استان بسیار درخشان دانست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار