بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) آمل افتتاح شد\

بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) آمل افتتاح شد

  • کد خبر: 2111103248
  • چاپ
  • انتشار: 04 تیر 1402 - 08:19

بخش مستقل سرپایی و بستری شیمی درمانی در بیمارستان امام علی آمل که ساختمان آن پنج سال قبل توسط مجمع خیران شهرستان آمل ساخته و برای تجهیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی مازندران شده بود، امروز پس از تجهیز و حضور کادر درمانی و فنی به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش استناد نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی آمل در دو طبقه و به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع به همت خیران مجمع خیرین شهرستان آمل ساخته و برای تجهیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفته است.
دکتر غلامی افزود: برای ساخت و تجهیز بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی آمل در مجموع بیش از ۴۰ میلیارد ریال توسط مجمع خیرین شهرستان آمل برای ساخت و توسط دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز هزینه شده است.
او یکی از دلایل مهم در تاخیر برای بهره برداری به موقع بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی آمل را کمبود منابع مالی و نیز کمبود کادر درمانی مرتبط و متخصص با تشخیص ودرمان بیماران سرطانی اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر بخش سرپایی با ۱۳ تخت و بخش بستری با ۱۷ تخت درمانی به بیماران سرطانی آمل و بیماران مراجعه کننده از شهر‌های غرب مازندران خدمات درمانی ارائه خواهد کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: برای تکمیل بخش‌های تکمیلی شیمی درمانی و بیماران سرطانی آمل، دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به وجود ظرفیت ایجاد شده نسبت به تجهیزات مورد نیاز تکمیلی به تدریج و اولویت اقدام خواهد کرد. منبع / صدا و سیما

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار