پرداخت حدود ۴ میلیارد تومانی کمیته امداد قائمشهر در حوزه مسکن به مددجویان\

پرداخت حدود ۴ میلیارد تومانی کمیته امداد قائمشهر در حوزه مسکن به مددجویان

  • کد خبر: 2111103234
  • چاپ
  • انتشار: 30 خرداد 1402 - 17:14

رئیس کمیته امداد قائمشهر گفت در سال گذشته ۱۸۰۰ مورد کمک در حوزه مسکن به مددجویان تحت پوشش این نهاد در قائمشهر ارائه شد.


به گزارش استنادنیوز از قائمشهر، جمال یعقوبی رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر درمورد خدمات ارائه شده به مددجویان در حوزه مسکن در سال گذشته، خاطرنشان کرد : در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۰۰ مورد کمک به پرداخت اجاره مسکن و همچنین ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.
یعقوبی با بیان اینکه تعداد ۱۰۱۸ نفر از مددجویان تحت پوشش امداد این شهرستان مستاجر‌اند، یادآور شد : در سال گذشته کمیته امداد شهرستان قائمشهر مبلغ ۳ میلیارد و ۸۱۴ میلیون تومان اجاره بها و ودیعه مسکن به مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری پرداخت کرده است.
وی با توجه به عملکرد سال گذشته کمیته امداد این شهرستان در زمینه خرید، تامین و تعمیر واحدهای مسکونی نیازمندان، عنوان کرد: این خدمات به تعداد ۱۴۱ واحد و به ارزش ۶ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان بوده است.
یعقوبی اظهار داشت :در شرایط کنونی یکی از مشکلات اساسی نیازمندان مشکل مسکن بوده که امیدواریم در سال جاری با همراهی خیرین و نیکوکاران شهرستان و با همکاری بسیج سازندگی گامهای اساسی در کاهش مشکلات مسکن نیازمندان برداشته شود.
رئیس کمیته امداد قائمشهر، خاطرنشان کرد: در قائمشهر ۵۳۴۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار