ایجاد مرکز تحقیقات در سازمان انتقال خون ضروری است\

ایجاد مرکز تحقیقات در سازمان انتقال خون ضروری است

  • کد خبر: 2111103227
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1402 - 16:26

استاندار مازندران با اعلام اینکه امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد یک مرکز تحقیقاتی در سازمان انتقال خون باشیم، گفت: با راه اندازی این مرکز نخبگان می توانند به پژوهش بپردازند.

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور روز یک شنبه در حاشیه بازدید از سازمان انتقال خون استان در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از جوانانی که در رشته مرتبط با انتقال خون تحصیل کرده اند و هم اکنون شغلی ندارند دعوت می شود تا به صورت داوطلبانه در این سازمان همکاری کنند، افزود: افرادی که با این سازمان همکاری مثبتی داشته باشند و در صورت برنامه جذب؛ این جوانان در الویت سازمان انتقال خون قرار خواهند گرفت.

وی سازمان انتقال خون را یکی از مراکزهای مهم و موثر کشور اعلام کرد و گفت: با توجه به محدودیت های ما در تامین خون از خارج از کشور ، این سازمان وظیفه سنگینی را برعهده دارد.

استاندار مازندران بیان کرد: براساس آموزه های دینی مردم با اهدا خون از اول انقلاب تاکنون نقش موثر و ممتازی داشته اند.

وی با اعلام اینکه شهرستان های که از پایگاه انتقال خون محروم هستند طبق زمان بندی مشخص واحدهای سیار به آن شهرستان ها اعزام می شود، ادامه داد: تا مردم بتوانند با حضور در این پایگاه ها، به اهداء خون بپردازند.

استاندار مازندران در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد یک مرکز تحقیقاتی در سازمان انتقال خون باشیم، گفت: با راه اندازی این مرکز نخبگان می توانند به پژوهش بپردازند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار