طرح نشاط معنوی در ۱۱۵ امامزاده و بقاع متبرکه مازندران برگزار می شود\
  • مدیر کل اوقاف م امور خیریه مازندران خبر داد؛

طرح نشاط معنوی در ۱۱۵ امامزاده و بقاع متبرکه مازندران برگزار می شود

  • کد خبر: 2111103225
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1402 - 12:02

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح «نشاط معنوی» با هدف ایجاد هویت دینی و اسلامی با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و معارفی غیرمستقیم در ۱۱۵ امامزاده و بقاع متبرکه استان مازندران اجرا می‌شود.


به گزارش روز یک شنبه استناد نیوز، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی به اهمیت برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه اشاره و افزود: هرساله طرح «نشاط معنوی» در راستای تحقق این مهم با استقبال نسل نو برگزار می‌شود.
او گفت: مخاطبان این طرح دانش‌آموزان دختر و پسر رده سنی ۸ الی ۱۸ هستند.
او به زمان اجرای طرح از پانزدهم تیرماه امسال تا ۳۱ مرداد ماه اشاره کرد و افزود: اساتید و مربیان طرح «نشاط معنوی» متشکل از مبلغین اعزامی و بومی، مربیان سبک زندگی اسلامی، اساتید فنی و حرفه‌ای جهت مهارت آموزی و توانمندسازی و دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم می‌باشند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران «ایجاد هویت دینی و اسلامی با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و معارفی غیر مستقیم»، «استفاده از ابزار‌های روز و جذاب همانند ظرفیت سالم فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر»، «زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق»، «تقویت بنیه جسمی و ایجاد نشاط روحی با استفاده از برنامه‌های ورزشی»، «مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان در کلاس‌های طرح نشاط معنوی» را اهداف این طرح برشمرد و گفت: روش‌های اجرای طرح «نشاط معنوی» به صورت برنامه‌های ترکیبی آموزشی، ورزشی، اردویی و مشارکتی است.
حجت الاسلام حیدری از اهتمام اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران با همکاری مراکز افق جهت برگزاری طرح تابستانی «نشاط معنوی» در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و افزود: در طرح‌های فرهنگی به دنبال تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر قطب فرهنگی بودن امامزادگان هستیم. منبع / صدا و سیما 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار