توانمندسازی روستاهای محروم الویت ما است\

توانمندسازی روستاهای محروم الویت ما است

  • کد خبر: 2111103219
  • چاپ
  • انتشار: 25 خرداد 1402 - 15:45

استاندار مازندران با اعلام اینکه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم شبانه روز تلاش می کند ، گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهیم تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار بگیرند .

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز ، سید محمود حسینی پور روز پنج شنبه با حضور در روستای بورخانی لفور به جهت محرومیت‌زدایی با بیان اینکه فلسفه حکم رانی اسلامی که حضرت امام راحل (ره) و بعد از رحلت ایشان هم حضرت خامنه ای برای کارگزاران نظام تدوین کرده اند، گفت : نباید اجازه دهیم تا صاحبان اصلی انقلاب در پیچ و خم مباحث دنیا گرفتار شوند .

 وی به اعلام اینکه هم اکنون بعد از ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی در برخی نقاط با کم و کاستی های مواجه هستیم و این کم و کاستی ها در جلسات و صحبت های مردم ارائه می شود،گفت: این مشکلات در همه روستاها وجود دارد .

 استاندار مازندران با بیان اینکه برای مقام معظم رهبری مباحث روستا و مناطق محروم بسیار حائز اهمیت است ، افزود: رسیدگی به این مناطق باید برای مسئولین بسیار مهم باشد تا بتوانیم دل مردم را که صاحبان اصلی این نطام هستند شاد کنیم .

حسینی پور با اعلام اینکه دولت سیزدهم صادقانه برای رفع مشکلات مردم تلاش می کند، یادآور شد:یکی از سیاست های دولت سیزدهم رسیدگی به مشکلات مناطق محروم است و در این راستا دائما در حال پیگیری هستند.

 به گفته استاندار مازندران رشد اقتصادی ، توانمندسازی و اشتغال روستاهای محروم توجه شود چراکه روستا وقتی تضعیف شود ، سنت تضعیف می‌شود . 

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید با کیفیت بالایی انجام شود تا بتوانیم ذره ای از مشکلات آنان را رفع کنیم ، گفت: در سفرهای شهرستانی درصدد هستیم تا از نزدیک در راستای مشکلات و مسائل مردم قرار بگیریم و در جلسه هم مصوبات سفر را تصویب می کنیم تا مردم در جریان این بازدید ها قرار بگیرند و بعد از سفر کارگروهی بر انجام اقدامات پیگیری خواهند داشت. 

 استاندار مازندران در خصوص ۲۰ هکتار از اراضی در روستای بورخانی لفور سوادکوه شمالی که رفع تداخلات آن انجام نشد اشاره ای کرد و گفت از مسئولین ذی ربط می خواهیم تا ظرف ۴۵ روز با قید فوریت نسبت به رفع تداخلات این روستا قدام کنند.

حسینی پور در خصوص آب شرب روستای بورخانی هم گفت : این پروژه جزء مصوبات شهرستانی قرار می‌گیرد و از اداره کل اب و فاصلاب هم می خواهیم تا این طرح را بررسی کند و اگر نیاز به مخزن جدید باشد برای این روستا در نطر بگیرند تا مشکل اهالی این منطقه به طور کامل حل شود‌.

استاندار مازندران در پایان با اعلام اینکه استان مازندران در مدار توسعه قرار گرفته و از جوانان منطقه لفورمی خواهیم تا  از دور سازندگی عقب نمانند ، گفت : ما در این خصوص حمایت می کنیم و تکنولوژی جدید را  وارد روستا می‌کنیم .

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار