بیش از 1500 نفر در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی قائمشهر شرکت کردند\
  • رئیس کتابخانه شهرستان قائمشهر؛

بیش از 1500 نفر در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی قائمشهر شرکت کردند

  • کد خبر: 2111103201
  • چاپ
  • انتشار: 21 خرداد 1402 - 15:38

رئیس کتابخانه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در حال برگزاری است، گفت: تاکنون بیش از یکهزار و 500 قائمشهری در این جشنواره شرکت کردند.

 

خبرنگار: مونا معینی

مونیکا زارعی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه امسال تاکنون بیش از یکهزار و 500 شرکت کننده در سامانه برگزاری شرکت داشته اند، افزود: امیدواریم تا اتمام مهلت برگزاری شاهد بیش از پیش مردم در این رویداد فرهنگی باشیم.

وی پیش بینی کرد تا اتمام مهلت برگزاری، بیش از 2 هزار نفر از قائمشهری ها در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس کتابخانه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی زندانیان این شهرستان هم استقبال داشته اند، افزود: تاکنون 384 نفر از زندانیان در این جشنواره شرکت کرده اند.

زارعی بیان کرد: تا این لحظه شهرستان قائمشهر از لحاط شرکت کنندگان رتبه پنجم استان را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 100 پوستر در خصوص دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی بین مدارس این شهرستان توزیع شده است، افزود: به همین منظور بنرهای در نقاط پرتردد سطح این شهرستان نصب شده تا بتوانیم شاهد حضور پرشور قائمشهری ها در این جشنواره باشیم.

رئیس اداره کتابخانه شهرستان قائمشهر از دانش آموزان و دانشجویان خواست تا در این جشنواره شرکت به عمل آورند زیرا این جشنواره فرصت مناسبی برای مطالعه غیر درسی است.

این رویداد بزرگ فرهنگی تا اول تیرماه برگزار خواهد شد و علاقمندان به آشنایی با سیره رضوی می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی razavi.samakpl.ir شرایط کامل شرکت در جشنواره را دریافت کنند.

در شهرستان قائمشهر حدود پنج هزار نفر عضو کتابخانه هستند.

در کتابخانه قائمشهر حدود 110 هزار جلد کتاب وجود دارد.

رئیس اداره کتابخانه شهرستان قائمشهر در پایان در خصوص استقبال خیرین برای اهداء کتاب، گفت: خیرین در دو ماه امسال 720 نسخه کتاب به کتابخانه اهداء کرده اند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار