چهل و ششمین دوره مسابقات قرآنی تمدید شد/برگزیدگان مسابقات قرآنی به مشهد مقدس مشرف می شوند\
  • رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر خبر داد:

چهل و ششمین دوره مسابقات قرآنی تمدید شد/برگزیدگان مسابقات قرآنی به مشهد مقدس مشرف می شوند

  • کد خبر: 2111103181
  • چاپ
  • انتشار: 16 خرداد 1402 - 19:33

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ، گفت: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قران کریم در رشته های آوایی و معارفی تمدید شد.

 

علی فتحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های آوایی و معارفی ویژه خواهران و برادران بالای 18 سال تمدید شد، افزود: متقاضیان رشته های آوایی در بخش های انفرادی و گروهی تا ساعت 24 روز بیست و دوم خردادماه می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی گفت: در رشته های معارفی بخش های عمومی و تخصصی هم متقاضیان می توانند تا 30 خردادماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه ثبت نام از طریق سایت www.quraniran.ir انجام می شود، افزود: از قاریان و اصحاب قرآنی بالای 18 سال می خواهیم تا نسبت به ثبت نام در بخش های آوایی و معارفی اقدام کنند.

فتحی بیان کرد: تاکنون 42 نفر در مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرانی شرکت کرده اند که از این تعداد 18 نفر را آقایان و مابقی را خانم ها تشکیل می دهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در پایان با اعلام اینکه در هر بخش نفرات اول تا سوم به مرحله استانی راه می یابند، گفت: برگزیدگان علاوه بر جوایز استانی، از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر به مشهد مقدس مشرف می شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار