پیام مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی\

پیام مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی

  • کد خبر: 2111103179
  • چاپ
  • انتشار: 14 خرداد 1402 - 23:30

پیام مدیرکل تامین اجتماعی مازندران به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام  15 خرداد

به گزارش استناد نیوز، مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با صدور پیامی، سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد را که نقطه ی عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود، گرامی داشت.

در پیام حسن فلاح آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ‌عنوان اعجاز قرن، آن‌چنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده که به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

اینجانب فرا رسیدن سی وچهارمین سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد را به عموم مردم به ویژه کارفرمایان، بیمه شدگان، مستمری بگیران و سایر شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در استان مازندران تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدواریم با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله)، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار