1800 شغل توسط بنیاد برکت در قائمشهر ایجاد شد / محدودیتی در پرداخت تسهیلات گلخانه ای و آبزی پروری وجود ندارد\

1800 شغل توسط بنیاد برکت در قائمشهر ایجاد شد / محدودیتی در پرداخت تسهیلات گلخانه ای و آبزی پروری وجود ندارد

  • کد خبر: 2111103176
  • چاپ
  • انتشار: 11 خرداد 1402 - 09:07

مجری طرح های بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعلام اینکه در سال گذشته 600 طرح اشتغال محور در شهرستان قائمشهر اجرا شده است، گفت: با اجرایی شدن این طرح ها برای یکهزار و 800 نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد شده است.

 

به گزارش استناد نیوز، محمد سیدی با بیان اینکه در سال گذشته 600 طرح اشتغال محور در شهرستان قائمشهر اجرا شد، افزود: با اجرایی شدن این طرح ها برای یکهزار و 800 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی گفت: بنیاد برکت بیش از 38 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان واجد شرایط در شهرستان قائمشهر پرداخت کرده است.

مجری طرح بنیاد برکت از بانک های عامل که در پرداخت تسهیلات با این ستاد نهایت همکاری را داشته اند، تقدیر و تشکر به عمل آورد .

سیدی با بیان اینکه در حال حاضر 37 پرونده به مبلغ سه میلیارد و 20 میلیون تومان در بانک های عامل منتظر دریافت تسهیلات هستند ، افزود: امیدوارم با دستور اکید استاندار مازندران و فرماندار، بانکهای عامل نهایت تا پایان تیرماه نسبت به پرداخت تسهیلات متقاضیان اقدام کنند.

مجری طرح بنیاد برکت در مازندران با اعلام اینکه امسال هم با هدف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار به 16 روستا در سطح شهرستان قائمشهر ورود خواهیم کرد، افزود: هیچ گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات گلخانه ای و آبزی پروری در کل روستاها نداریم.

سیدی در پایان از همکاری و تعامل دهیاری ها و شوراهای روستاها تشکر به عمل آورد و گفت: اقدامات اولیه در روستاها صورت گرفته و همچنین کارگروه توسعه اشتغال در روستاها ایجاد شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار