هیات امنا بقاع متبرکه شهرستان قائمشهر تجلیل شدند\

هیات امنا بقاع متبرکه شهرستان قائمشهر تجلیل شدند

  • کد خبر: 2111103173
  • چاپ
  • انتشار: 10 خرداد 1402 - 13:45

طی مراسمی و با حضور فرماندار قائمشهر و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر از ۲۵ نفر از هیات امنا این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش استناد نیوز،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در این مراسم از هیات امنا بقاع متبرکه که خالصانه و بدون منت به مردم خدمت رسانی می کنند تقدیر و تشکر کرد .

علی فتحی با اعلام اینکه :در کل کشور بیشترین امام زاده ها در استان مازندران واقع شده است گفت: بیش از یکهزار و ۳۶۲ بقاع متبرکه در سطح استان وجود دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت برنامه های فرهنگی متوعی در سطح امام زاده ها برگزار شده است، افزود امام زادگان باید به قطب فرهنگی در کشور تبدیل شود .

فتحی با اعلام اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد تا جشنواره ای برای امام زادگان شاخص درجه های یک ، دو و سه برگزار کند ، گفت : برای حضور در این جشنواره ۱۰ بقاع متبرکه شرکت می کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در پایان از هیات امنا بقاع متبرکه این شهرستان خواست تا با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان نسبت به برنامه های شاد و متنوع برای جذب جوانان و نوجوانان در امام زاده ها و بقاع متبرکه اهتمام بورزند تا جوانان هم بتوانند به جای استفاده از فضای مجازی به سمت امام زادگان سوق پیدا کنند.

فرماندار قائمشهر در این مراسم با اعلام اینکه امام زادگان نقش مهمی در ارتقای فرهنگ دینی مردم دارند ،گفت: دشمن با بهره گرفتن از ظرفیت های موجود به ویژه فضای مجازی سعی بر انحراف ذهن و اراده جوانان دارد بنابراین ما با ایجاد فضای فرهنگی در امام زاده ها و بقاع متبرکه می توانیم با برنامه های شاد و تولید محتوا تمام توطئه های آنان را خنثی کنیم 

جواد مولایی قرا در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه دشمن از هیجانات برخی از جوانان و نوجوانان در فضای مجازی سواستفاده می کند، گفت: در برنامه های راهبردی بقاع متبرکه و امام زاده ها می توان از ظرفیت جوانان خوش فکر استفاده کرد.

در پایان این مراسم علاوه بر تجلیل از هیات امنا این شهرستان ، فرماندار قائمشهر از رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر تجلیل به عمل آورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار