ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم اوقاف تا 15 خردادماه ادامه دارد\

ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم اوقاف تا 15 خردادماه ادامه دارد

  • کد خبر: 2111103165
  • چاپ
  • انتشار: 08 خرداد 1402 - 10:00

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور از اردیبهشت ماه در مازندران آغاز شده و تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.


به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گویی با اشاره به اینکه ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور از اردیبهشت ماه در مازندران آغاز شده، اظهار کرد: ثبت نام این دوره از مسابقات تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تأکید تربیت حافظان قرآن کریم گفت: این دوره از مسابقات ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه این دوره از مسابقات در چهار بخش شامل بخش آوایی انفرادی، بخش گروهی، بخش معارفی عمومی و بخش معارفی تخصصی برگزار می‌شود، گفت: حفظ (کل، ۲۰ جز، ۱۰ جز و ۵ جز قرآن کریم)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی و اذان جز بخش آوایی انفرادی و در بخش گروهی نیز نیز مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم جز موارد این مسابقات خواهد بود.
حیدری ادامه داد: در بخش معارفی عمومی نیز ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و در بخش معارفی تخصصی معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه مورد آزمون است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با دعوت از فعالان قرآنی استان برای ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم از طریق سایت www.quraniran.ir انجام می‌گیرد.
وی بیان کرد: از موسسات قرآنی استان مازندران انتظار می رود نسبت به اطلاع رسانی و ثبت نام قرآن آموزان در این دوره از مسابقات اقدام نمایند تا شاهد نشر معارف قرآنی در استان باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار