در سایه مدیریت دینی و انقلابی مشکلات مردم رفع می شود\

در سایه مدیریت دینی و انقلابی مشکلات مردم رفع می شود

  • کد خبر: 2111103163
  • چاپ
  • انتشار: 07 خرداد 1402 - 19:09

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعلام اینکه در سایه مدیریت دینی و انقلابی مشکلات مردم رفع می شود، گفت: امیدواریم که در دوره جدید مدیریت کمیته امداد استان مازندران شاهد تداوم خدمت شبانه روزی و بی منت به نیازمندان و رضایت مندی همه مددجویان باشیم.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) روز یک شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل امداد استان مازندران با بیان اینکه دشمنان اسلام نگران موفقیت مدیران دینی و انقلابی هستند، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم امروز به برکت خون شهدا،‌شاهد عزت انقلاب اسلامی هستیم.
وی با اشاره به حدیثی از امام معصوم در اوصاف مومنین که فرمودند: اگر کسی به درخواست برادر مومن ، مسلمان و نیازمند خود رو ترش کند به خدا و رسول و امام ایمان ندارد بیان داشت: اگر مسئولین ما نوکری محرومین و نیازمندان را مدال افتخاری برای خود می دانند به این جهت است که به آموزه های ناب دینی آراسته هستند.
خاکسار ضمن تحسین اقدامات شایسته حجت الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل سابق کمیته امداد مازندران و بابیان اینکه اگر ایشان به عنوان یک مدیر موفق خود را نوکر نیازمندان می دانند به این جهت است که ایشان به امام خمینی (ره) تاسی دارند که پیش از انقلاب درپاریس در مصاحبه ای فرمودند: من نوکر مردم هستم.
وی افزود:حجت الاسلام عالیشاه به درستی در سی سال خدمت در کمیته امداد و تصدی سه ساله در عمر مدیریتی خود این منویات امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را سرلوحه امور خود قرار داده اند.
خاکسار به توانمندی، دانش و تخصص میثم معافی، مدیرکل جدید کمیته امداد مازندران اشاره کرد و گفت: این مدیر جوان متوکل به عنایات خاصه خداوند متعال و ائمه اطهار(علیهم اسلام)، همکاری تمامی کارکنان کمیته امداد و همراهی خیرین و مدیران دستگاه های اجرایی استان برای خدمت به خلق هستند.
وی با بیان نقش مهم مردم و خیرین در کنار کمیته امداد گفت: ما به وجود آنان می بالیم و افتخار میکنیم و اظهار امیدواری کرد که در دوره جدید مدیریت کمیته امداد استان مازندران شاهد تداوم خدمت شبانه روزی و بی منت به نیازمندان و رضایت مندی همه مددجویان باشیم که در حقیقت ما تحت پوشش دعاهای خیر آنان هستیم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار