دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد سوادکوه شمالی با شهردار شیرگاه\

دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد سوادکوه شمالی با شهردار شیرگاه

  • کد خبر: 2111103160
  • چاپ
  • انتشار: 06 خرداد 1402 - 18:27

نجمه روحی سرپرست اداره فر هنگ وارشاد اسلامی ضمن حضور در شهرداری شیرگاه، با علی محمدی سرپرست جدید شهرداری دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سواد کوه شمالی، نجمه روحی در این دیدار، انتصاب جدید محمدی را به وی تبریک گفت و برای ایشان از خداوند منان توفیق روزافزون خدمت رسانی جهت رشد و آبادانی شیر گاه را خواستار شد.
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در این دیدار ضمن تاکید بر توسعه و پیشرفت فرهنگی شهرستان یادآوری کرد: براساس مصوبه چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در آذر ماه 1401 مقرر شده است به دلیل فقدان کتابفروشی در شهرستان، بخشی از فضای مناسب پارک الغدیر که اکنون در حال بازسازی و تکمیل پروژه است جهت احداث یک باب کتابفروشی و محصولات فرهنگی و نیز گالری حجاب اختصاص داده شود.
سرپرست شهرداری شیرگاه نیز در این دیدار ضمن بیان اهمیت تقویت و احیای فرهنگ شهرستان گفت : وظیفه شهرداری فرهنگ سازی و ارتقاء سطح فرهنگی شهر است و اگر فعالیت های عمرانی، خدمات شهری و سایر حوزه‌ های شهرداری را یک کفه ترازو حساب کنیم، قطعاً کفه دیگرش حوزه فرهنگی است و بر این اساس شهرداری شیرگاه، ضمن حمایت از طرح های فرهنگی،آمادگی خود را جهت فراهم ساختن زیرساخت های فرهنگی و بسترهای توسعه و شکوفایی شیرگاه اعلام می نماید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار