روابط عمومی‌های برگزیده واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران تجلیل شدند\

روابط عمومی‌های برگزیده واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران تجلیل شدند

  • کد خبر: 2111103154
  • چاپ
  • انتشار: 03 خرداد 1402 - 19:39

مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی و تجلیل از مسئولین روابط عمومی‌های واحدهای تابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه، مدیران ستادی، روسای دانشکده ها و مدیران شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ها در سالن آیت الله کوهستانی دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز، دکتر مجتبی اورعی قائم مقام معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این مراسم با اشاره به اهمیت حوزه اطلاع رسانی خواستار حمایت مناسب از ذی نفعان درباره برنامه‌ها، خدمات و اقدامات مریوطه شد و گفت: باید انتظارات منطقی ذی نفعان را تأمین و برآورده کرد.
وی تصریح کرد: روابط عمومی باید واقعیت را با صداقت به جامعه منعکس کند و بین تبلیغات و اطلاع رسانی تفاوت قائل شد تا افکار و دیدگاه‌ها را به خوبی اقناع کنند.
وی تاکید کرد: سطح اطلاع رسانی را باید از آگاهی بخشی بالا برد زیرا روابط عمومی ترکیبی از علم، تجربه و احساس است و خروجی آن خلق یک اثر هنرمندانه است.
دکتر توان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد بعنوان سخنران بعدی این مراسم در سخنانش به نقش مهم جایگاه روابط عمومی در سازمان اشاره کرد و با تاکید بر حمایت سخت افزاری و تشکیلاتی خواستار ارتقای بیش از پیش دانش و توان فنی متولیان این حوزه شد.
دکتر سیمین بابایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاشگران عرضه روابط عمومی و ارتباطات خواستار انعکاس مناسب و مطلوب اخبار و اطلاعات حوزه سلامت برای کسب آگاهی مردم شد.
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد؛ اطلاع رسانی مناسب سبب می‌شود تا مردم را به خوبی تحت پوشش برنامه‌ها قرار دهیم.
عباس اقوامی مسئول روابط عمومی بیمارستان امام خمینی آمل و حسن جوانی مقدم مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر به عنوان نمایندگان روابط عمومی‌های واحدهای تابع دانشگاه به بیان انتظارات و توقعات دست اندرکاران این حوزه از مدیران پرداختند.
تجلیل از مسئولین نمونه روابط عمومی‌های واحدهای تابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران و برگزاری مسابقه سرگرمی و اهدا جوائز به برندگان و اجرای برنامه توسط اقای افضلی محبوب استان از جمله برنامه های این مراسم بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار