كاركنان نيروگاه نكا به ‌مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند/ سوم خرداد روز غرور ملی است\

كاركنان نيروگاه نكا به ‌مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند/ سوم خرداد روز غرور ملی است

  • کد خبر: 2111103153
  • چاپ
  • انتشار: 03 خرداد 1402 - 19:01

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر و روز مقاومت، ايثار و پيروزي، آئين اداي احترام به ‌مقام شامخ شهدا در جوار يادمان شهداي نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.


به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز، در اين مراسم معنوي كه در فضايي آكنده از شميم عطر شهدا برگزار شد، مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا ضمن گراميداشت ياد و خاطره ماندگار امام راحل عظيم الشأن(ره) و كليه شهداي راه دفاع از ارزشهاي اسلامي بویژه شهدای حماسه آزادسازی خرمشهر، از ايثارگريها و رشادت هاي شهدای والامقام در راه كسب عزت، اقتدار و صیانت از امنيت كشور تجليل نمود.
نوراله ادبی فیروزجائی از سوم خرداد به عنوان روز غرور ملی و تمثیلی از استقامت و خودباوری مردم ایران یاد کرد و گفت: علیرغم حمایتهای همه جانبه دنیای استکبار از رژیم بعثی عراق و دست برتر دشمن از حیث تجهیزات و ادوات جنگی، جوانان برومند ما در راه حفظ کیان و ارزشها با حس خودباوری، اعتقاد راسخ به تحقق وعده الهی و صرف فعل توانستن به دل خطر زدند و خرمشهر قهرمان به مدد امدادهای غیبی از قید دشمن آزاد شد.
وی در پایان با اشاره به ضرورت حفظ آمادگی واحدها برای ایام پیک مصرف تابستان، بر همراهی، همدلی و عزم و همت بیشتر همه همکاران برای ارتقاء آمادگی و پایداری واحدها تأکید کرد.
در پايان حاضران با اهداء دسته گل، ذكر صلوات و نثار فاتحه به ارواح امام راحل(ره) و كليه شهدا، بويژه 33 شهيد نیروگاه و شهید خوشنام میهمان در نیروگاه، با مقام شامخ آنان ادای احترام و اعلام وفاداری نمودند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار