توجه به مناطق کم برخوردار الویت شهرداری است/ خدمت‌رسانی به شهروندان بی‌وقفه ادامه دارد\

توجه به مناطق کم برخوردار الویت شهرداری است/ خدمت‌رسانی به شهروندان بی‌وقفه ادامه دارد

  • کد خبر: 2111103150
  • چاپ
  • انتشار: 03 خرداد 1402 - 09:41

شهردار ساری توسعه متوازن را مهم‌ترین رویکرد شهرداری دانست و با تاکید بر اینکه توجه به مناطق الحاقی و کم‌برخوردار در اولویت اقدامات شهرداری ساری قرار دارد، گفت: خوشبختانه عزم شورا و شهرداری حرکت در مسیر وحدت و رفع موانع و مشکلات است تا آبادانی و توسعه شهری دچار وقفه نشود.


به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز و به نقلل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری ، محمدحسین قبادی شهردار ساری در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی که با حضور اعضای این شورا در صحن علنی شورا برگزار شد، تعامل و همکاری شورا و شهرداری را زمینه توسعه و پیشرفت شهر دانست و گفت: در سه ماه گذشته با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری توانستیم به یک آرامش و ثبات نسبی برسیم و بدهی‌های گذشته را تا حدودی پرداخت کنیم.
وی به اقدامات شهرداری طی دو ماه گذشته اشاره و اعلام کرد: درآمد شهرداری در ماه فروردین امسال ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدون ارزش افزوده بوده که این میزان نسبت به مشابه سال گذشته ۸۵ درصد افزایش داشته است.
شهردار مرکز استان میزان درآمد شهرداری در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را بیش از ۹۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به بازه زمانی سال قبل ۱۵۵ درصد افزایش داشته است.
قبادی تحقق این مهم را همکاری شورا و شهرداری دانست و افزود: در مسیر توسعه و عمران حرکت می‌کنیم و این راه را با قدرت ادامه می‌دهیم.
وی توسعه متوازن را مهم‌ترین رویکرد شهرداری دانست و با تاکید بر اینکه توجه به مناطق الحاقی و کم‌برخوردار در اولویت اقدامات شهرداری ساری قرار دارد، افزود: خوشبختانه عزم شورا و شهرداری حرکت در مسیر وحدت و رفع موانع و مشکلات است تا آبادانی و توسعه شهری دچار وقفه نشود.
قبادی به آسفالت و لکه گیری معابر سطح شهر طی روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: البته شهرداری ساری با رویکرد عدالت محورانه و نگاه متوازن ارائه خدمات، اجرای آسفالت مناطق کم‌برخوردار شهر را در اولویت کاری خود قرار داده است.
وی آسفالت و لکه گیری کوی اصحاب ۲۳، پسماند ۳۰، بهارنارنج ۳ و ۱۴، پردیس ۵، وصال ۱۲ و ۱۱ ، یاس ۵، دریای ۳۲، دریاکنار، آهی دشت ۱۰ و ۱۶ را از جمله معابری عنوان کرد که طی همین بازده زمانی آسفالت و لکه گیری شد.
شهردار مرکز مازندران یادآور شد: برای انجام پروژه‌های بزرگ و اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره نیاز به طرح تفصیلی است این در حالیست که طرح‌های موجود از طرح تفصیلی و مصوب برخوردار نیست هر گاه این طرح‌ها مصوب شود مجموعه شهرداری جهادی پای کار خواهد آمد.
وی همچنین پرداخت بدهی پیمانکاران، تامین اجتماعی و تزریق مالی به سازمان‌های تابعه از جمله فضای سبز بابت بدهی‌های گذشته را از جمله اقدامات مهم این شهرداری طی چند ماه اخیر برشمرد.
قبادی ادامه داد: انجام پروژه‌های زودبازه اقداماتی بود که با تعامل و همکاری شورا در شهر صورت گرفت تا شهروندان بدانند خدمات‌رسانی در شهر متوقف نیست.
وی افزود: سعی کردیم با پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری ضمن توجه به معیشت و رضایتمندی این قشر امید و انگیزه خدمت رسانی را افزایش دهیم.
شهردار ساری احداث کنارگذر غربی حدفاصل بلوار فرح‌آباد تا مجتمع ورزشی مرحوم داراب را پیشنهاد و عنوان کرد: این طرح بسیار عالی است و می‌تواند به رفع ترافیک آن منطقه نیز کمک کند.
قبادی تاکید کرد: امروز هیچ چیزی مهم‌تر از خدمات رسانی به شهروندان نیست تلاش داریم با انجام پروژه‌های شهری امید را در شهروندان ساروی زنده کنیم



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار