رضایتمندی استاندار مازندران از رویکرد و عملکرد شهرداری ساری\

رضایتمندی استاندار مازندران از رویکرد و عملکرد شهرداری ساری

  • کد خبر: 2111103143
  • چاپ
  • انتشار: 01 خرداد 1402 - 10:38

نماینده عالی دولت در مازندران در نشست با شهردار ساری از رویکرد و عملکرد شهرداری ساری اعلام رضایت‌مندی کرد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، نشست سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران و محمدحسین قبادی شهردار ساری با موضوع بررسی طرح‌های توسعه شهری و امیدآفرینی و ترسیم آینده‌ی روشن در دفتر استاندار برگزار شد.
در این نشست استاندار مازندران بر تقویت روحیه امید در جامعه و ترسیم آینده‌ای روشن در مرکز استان تاکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه مرکز استان بهره‌گیری کرد.
وی نگاه به آینده در مدیریت شهری را یک ضرورت دانست و افزود: برای ساختن آینده یک شهر باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم زیرا آینده شهر، چراغ راه عملکرد شهرداری است.
همچنین در این نشست استاندار ضمن اعلام رضایتمندی از رویکرد و عملکرد شهرداری در جهت تلاش برای توسعه شهری خواستار ادامه این روند در شهرداری ساری شد.
محمدحسین قبادی شهردار ساری نیز گفت: تلاش داریم تا برای شهروندان ساروی تصویری از آینده شهر ارائه دهیم که امیدبخش باشد و ضمن رضایت‌مندی شهروندان مرکز استان مازندران مقصد گردشگران و مسافران شود.
وی افزود: «آینده» یکی از شاخص‌های جدی و از موضوعاتی است که به طور اساسی باید به آن توجه کنیم و تحقق این مهم نیز مستلزم همکاری و تعامل بین شورا و شهرداری است که مجموعه شهرداری و شورا هم‌اکنون با این رویکرد تلاش می‌کنند تا در توسعه شهر ساری و در پاسخ به مطالبات به حق مردم گام‌های اساسی بردارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار