مصدومیت مانع از رسیدنم به مدال طلا شد/ علیرضا یوسفی تجلیل شد\

مصدومیت مانع از رسیدنم به مدال طلا شد/ علیرضا یوسفی تجلیل شد

  • کد خبر: 2111103139
  • چاپ
  • انتشار: 31 ارديبهشت 1402 - 21:33

علیرضا یوسفی وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان با اعلام اینکه در مسابقات بزرگسالان موفق به کسب مدال نقره حرکت دوضرب شده ام، گفت: همه تلاشم را برای کسب مدال طلای دوضرب انجام دادم اما مصدومیت در ناحیه رباط دستم، مانع این کار شد.


خبرنگار: مریم معینی 
به گزارش استناد نیوز، علیرضا یوسفی روز یک شنبه در جلسه شورای اداری با اعلام اینکه در رده سنی جوانان هستم اما در مسابقات بزرگسالان شرکت کرده ام، افزود: در این مسابقات همه تلاشم را برای کسب مدال طلای دوضرب انجام دادم اما مصدومیتم مانع از این کار شد.
وی با اعلام اینکه رکورد جوانان جهان را هفت کیلوگرم ارتقاء داده ام، گفت: همچنین توانستم دوضرب جهانی را در مقطع جوانان ارتقا دهم.
یوسفی در پایان با اشاره به اینکه امید دارم تا در سال های آینده در عرصه های جهانی و در رده بزرگسالان بتوانم افتخارآفرینی کنم، گفت: تمام تلاشم را برای کسب مدال طلا و به اهتراز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران، به کارگیری خواهم کرد.
در جلسه شورای اداری با حضور فرماندار قائمشهر، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، شهردار و رئیس شورای شهر و روسای ادارات از علیرضا یوسفی تجلیل به عمل آمد.
در رقابت‌های وزنه‌ برداری قهرمانی آسیا علیرضا یوسفی وزنه‌بردار دسته فوق‌سنگین کشورمان در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم روی تخته رفت.
یوسفی در یک ضرب وزنه‌های زیر را بالای سر برد. او در حرکت اول یکضرب وزنه ۱۷۶ کیلوگرم را بالای سر برد و موفق به مهار آن شد.همچنین در دومین حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۸۴ کیلوگرم را توانست مهار کند.سومین حرکت یوسفی در یک‌ضرب با مهار وزنه ۱۸۶ کیلوگرم همراه شد و به این ترتیب سه چراغ سفید در هر سه حرکت کسب کرد. یوسفی در یک ضرب به عنوان پنجمی دست پیدا کرد
او در دوضرب هم وزنه‌های زیر را بالای سر برد. یوسفی در اولین حرکت دو ضرب وزنه ۲۳۶ کیلوگرم را بالای سر برد که موفق به مهار آن شد.وی در دومین حرکت دو ضرب وزنه ۲۴۶ کیلوگرم را بالای سر برد و موفق به مهار آن شد. او در سومین حرکت دو ضرب وزنه ۲۴۹ کیلوگرم را بالای سر برد که موفق به مهار آن نشد. به این ترتیب یوسفی در دسته +۱۰۹ کیلوگرم، با مهار وزنه ۲۴۶ کیلوگرم به مدال نقره حرکت دوضرب آسیا رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار