عملیات اجرایی بزرگترین طرح آبرسانی، هدیه دولت سیزدهم به قائمشهری ها\

عملیات اجرایی بزرگترین طرح آبرسانی، هدیه دولت سیزدهم به قائمشهری ها

  • کد خبر: 2111103138
  • چاپ
  • انتشار: 31 ارديبهشت 1402 - 16:00

فرماندار شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه یکی از مهم ترین هدیه دولت سیزدهم به قائمشهری ها آغاز عملیات اجرایی بزرگترین طرح آبرسانی بوده است، گفت: امیدواریم با کمک دست اندرکاران بتوانیم نسبت به سرعت بخشیدن فازهای این طرح اقدام کنیم.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز یک شنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع صندوق توسعه ملی برای کاهش شهرهای دارای تنش آبی در نظر گرفته شده است، افزود: عملیات اجرایی بزرگترین طرح آبرسانی در این شهر آغاز شده است که با تکمیل این طرح تا۵۰ سال آینده مشکل آب شرب اهالی این شهرستان حل می شود.

وی با اعلام اینکه یکی از مهم ترین هدیه دولت سیزدهم به قائمشهری ها این طرح بوده است، گفت: امیدواریم با کمک دست اندرکاران بتوانیم نسبت به سرعت بخشیدن فازهای این طرح اقدام کنیم.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه هفته آینده همایش بین بانک های خصوصی و دولتی در جهت شفاف سازی منابع و مسائل بانکها برگزار می شود، گفت: برگزاری این همایش در جهت اشتغال و عمران شهر تاثیرگذار خواهد بود.

مولایی با اعلام اینکه این شهرستان رتبه اول تخصیص اعتبار استان را به خود اختصاص داده است، گفت: از دستگاه های اجرایی تقاضا می کنیم تا نسبت به گرفتن موافقت نامه های عمرانی، برای شروع عملیات اجرایی کارها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین باتوجه به فصل بهار و تابستان از اداره حمل و نقل جاده ای هم می خواهیم تا نسبت به شروع عملیات اجرایی طرح های خود اقدام کنند و طرح ها را به فصل بارندگی موکول نکنند.

فرماندار قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید ساختن جامعه و کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است و از این طریق درصدد القای ناکارآمدی در بطن مردم هستند، گفت: تاکنون تمام نقشه های دشمن به دست کسانی که دل در گرو این نظام دارند، ناکام ماند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه به تکریم ارباب رجوع اشاره ای کرد و گفت: مدیران می توانند با اخلاق خوب نسبت به تکریم ارباب رجوع اقدام و آنان را نسبت به این نظام خوشبین و دشمن را دلسرد کنند اما اگر مدیری که جواب سربالا دهند و ارباب رجوع را مایوس کنند، تنها دشمن را شاد می کنند.

آیت الله علی معلمی در پایان با اعلام اینکه شگرد دشمن فاصله گذاری بین مردم و مسئولین است، گفت: از مسئولین می خواهیم تا تکریم ارباب رجوع را در الویت کارهای خود قرار دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار