عزم جدی علی بابایی کارنامی برای توسعه گردشگری منطقه چهاردانگه\

عزم جدی علی بابایی کارنامی برای توسعه گردشگری منطقه چهاردانگه

  • کد خبر: 2111103132
  • چاپ
  • انتشار: 24 ارديبهشت 1402 - 17:40

علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات حوزه گردشگری منطقه چهاردانگه ساری قول حل مشکل برق و روشنایی این منطقه را در جهت توسعه صنعت گردشگری داد.


به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز، علی بابایی کارنامی در این جلسه که با حضور مدیرکل گردشگری و صنایع دستی، مدیرکل منابع طبیعی استان، بخشدار منطقه چهاردانگه، شهردار کیاسر و فعالین حوزه گردشگری برگزار شد، با بیان اینکه توسعه این صنعت نقش بسیار مهمی در توسعه منطقه دارد، افزود: باید از ظرفیت های خدادادی و جذابیت های موجود برای گردشگران استفاده و با سرمایه گذاری مناسب زمینه را برای توسعه اقتصادی فراهم نماییم.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از ظرفیت های منطقه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و تداخلات اداری در روند صدور مجوزات لازم مغفول مانده است که در این زمینه باید با جدیت ورود کرد و به صورت عملیاتی مشکلات را مرتفع نماییم.
وی گفت: از همین رو لازم است ادارات برق، جهاد کشاورزی، گردشگری، منابع طبیعی، محیط زیست و... به صورت هماهنگ با یکدیگر فعالیت نمایند، در همین راستا نقش خود را ایفا خواهیم کرد و جلسات مسئله محوری را برگزار کرده ایم تا به زودی شاهد اتفاقاتی خوش آیند در ساری و بخصوص بخش چهاردانگه باشیم.

علی بابایی کارنامی با اعلام اینکه یکی از مصوبات این جلسه انعقاد تفاهم نامه ای با شهرداری کیاسر برای احداث موزه در این شهر باشد، افزود: بررسی های کارشناسی در این خصوص به سرعت انجام شود و زمینی که شهرداری برای این مهم اختصاص داده است مورد ارزیابی قرار گرفته و پیگیری ها برای تامین اعتبار این پروژه‌ای منابع استانی و ملی انجام خواهد شد تا انشالله این اقدام ماندگار در کیاسر به سر انجام برسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار