رویکرد ادارات در راستای مهار تورم و رشد تولید باشد\
  • فرماندار سوادکوه؛

رویکرد ادارات در راستای مهار تورم و رشد تولید باشد

  • کد خبر: 2111103131
  • چاپ
  • انتشار: 23 ارديبهشت 1402 - 16:37

فرماندار سوادکوه در جلسه شورای اداری تاکید کرد که ادارات خدمات خود را اطلاع رسانی کنند.

 

به گزارش استناد نیوز از سوادکوه، رمضان غلامی اواتی فرماندار سوادکوه در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای ما مهم است، گفت: دستگاه‌های اجرایی به این امر توجه داشته باشند، حتما ناظرین برای این امر خواهیم گذاشت و بررسی‌های میدانی انجام خواهد شد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، مدیران حراست دستگاه‌ها به این امر توجه داشته باشند، تبلیغ گسترده کشف حجاب در فضای مجازی انجام می‌شود که باید حواسشان باشد.

فرماندار سوادکوه تصریح کرد: ایران یک کشور اسلامی و مذهبی است اگر تاریخ را مطالعه کرده باشید زنان ما همیشه در طول تاریخ با حجاب بودند ، دستگاه‌های مختلف رصد داشته و برخورد قاطع و بازدارنده با بی‌حجابی داشته باشند.

غلامی اواتی ادامه داد: شهرداران فضاسازی پارک‌ها، معابر و تفرجگاه‌ها را با تصاویر مناسب انجام دهند ، حمل و نقل خدمات شهری از خدمات به افراد بی‌حجاب جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد : مخصوصاً اصناف به این موضوع توجه داشته باشند و رئیس صمت ورود پیدا کند، اصنافی که تخلف کنند برخورد قانونی با آنها شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان سوادکوه باتوجه به شعار سال، اظهار داشت: رویکرد ادارات باید در راستای مهار تورم و رشد تولید باشد، تعامل بین دستگاه‌ها می‌تواند به آرامش جامعه کمک کند، باید امیدآفرینی ایجاد شود.

غلامی اواتی تصریح کرد: ادارات خدمات خود را دقیق به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم بدانند در دولت انقلابی چه خدماتی به مردم ارائه شده است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی جعفری امام جمعه پل‌سفید سوادکوه نیز با بیان اینکه مسئولیت نعمتی از سوی خداوند است که باید به خوبی اجرا شود، اظهار داشت: نعمت خدمتگزاری به مردم توفیقی از سوی خداوند است، اگر شاکر باشیم باید کار مردم را به خوبی رسیدگی کنید.

وی تصریح کرد: امروز مردم درد زیادی دارند باید بتوانیم مشکلات و درد مردم را حل و کمک کنیم ، شاید بعضی چیزها وظیفه ما نباشد اما می‌توانیم با کمک کردن ، آلام مردم را کم کنیم.

وی یادآور شد: مسئولیتی که خدا به ما داده نعمت و شکر آن دقیق کار کردن و حل مشکلات مردم است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار