فرماندار و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند/ شهید بلباسی برای کمک به مردم پیشقدم بود\
  • در هفتمین سالگرد شهید محمد بلباسی انجام شد؛

فرماندار و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند/ شهید بلباسی برای کمک به مردم پیشقدم بود

  • کد خبر: 2111103122
  • چاپ
  • انتشار: 17 ارديبهشت 1402 - 18:09

مراسم هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد بلباسی روز یک شنبه با حضور فرماندار قائمشهر، فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر، فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر ، معاون فرماندار قائمشهر و مسئولین شهرستانی بر سر مزار شهید در آرامگاه سید ملال قائمشهر برگزار شد.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، در هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد بلباسی فرماندار قائمشهر، فرمانده سپاه و مسئولین با حضور بر سر مزار این شهید بزرگوار و شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهداء گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

شهید بلباسی برای کمک به مردم پیشقدم بود

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر در این مراسم به ویژگی شهید محمد بلباسی اشاره ای کرد و گفت: شهید محمد بلباسی و دیگر شهدای خان طومان پیشقدم در کارهای انقلابی بودند.

سرهنگ محمد باقر قزلباش، افزود: شهید محمد بلباسی در دفاع از دین، جهاد و خدمت به بسیجیان و اقدامات فرهنگی؛ پیشگام بوده است.

وی تاکید کرد: به توصیه رهبر انقلاب همه مسئولین، بسیجیان و کسانی که دل در گرو دین و انقلاب دارند باید همانند شهدا در کارها پیش قدم باشند.

وظیفه سنگینی برعهده ما است

فرماندار قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه شهید محمد بلباسی افتخار این شهر است، افزود: شهدا مایه افتخار و سربلندی همه ما هستند که با تقدیم جان ارزشمند خود در مرزهای بیگانه از آرمان ها و ارزش های این نظام دفاع کردند.

جواد مولایی با اعلام اینکه هم اکنون وظیفه و مسئولیت سنگینی برعهده ما است، گفت: امروز وظیفه بسیار سنگین خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان برعهده ما است.

شهید

نگذارید این علم بر زمین بیوفتد

برادر شهید محمد بلباسی در این مراسم، افزود: برادرم وصیت نامه عموی شهیدم را سرلوحه کارش قرار می داد.

رسول بلباسی با اعلام اینکه یکی از بزرگترین افتخارات برادرم این بود که لباس سپاه برتن داشت، گفت: دیگر افتخار برادرم اقدام جهادی بدون نگاه به پست و منزلت بوده است و همیشه برای کمک رسانی به مردم پیش قدم بوده است.

وی در پایان با اشاره به وصیت نامه برادر شهیدش، گفت: برادر شهیدم در پاره ای از وصیت نامه اش خواست تا  با اقدامات جهادی، نگذاریم این علم بر زمین بیوفتد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار