تاکید فرماندار قائمشهر بر تاسیس مجامع پیشکسوتان و ایجاد موزه فوتبال\

تاکید فرماندار قائمشهر بر تاسیس مجامع پیشکسوتان و ایجاد موزه فوتبال

  • کد خبر: 2111103116
  • چاپ
  • انتشار: 16 ارديبهشت 1402 - 21:40

فرماندار قائمشهر در جمع پیشکسوتان فوتبال شهرستان بر تاسیس مجامع پیشکسوتان و خیرین فوتبال دوست و ایجاد موزه فوتبال در شهرستان تاکید کرد.


به گزارش استناد نیوز، فرماندار قائمشهر در جمع پیشکسوتان فوتبال شهرستان با بیان اینکه نام قائمشهر با فوتبال اجین شده گفت: در سال‌های نه چندان دور قائمشهر به تنهایی دو تیم بزرگ نساجی و صنعت نفت در لیگ اول داشت و از هیئت فوتبال می خواهم تا با استفاده ظرفیت پیشکسوتان موزه فوتبال شهرستان را ایجاد کند.
جواد مولایی قرا ادامه داد: در ابتدای قبول مسئولیتم به عنوان فرماندار با توجه به حضور تیم فوتبال نساجی در لیگ برتر و جام حذفی برای بازسازی ورزشگاه رها شده شهید وطنی ورود پیدا کردیم و توانستیم ورزشگاه را برای بازی‌ها آماده کنیم و تحویل باشگاه نساجی دهیم.
فرماندار قائمشهر بیان داشت: تیم فوتبال نساجی مازندران با کسب قهرمانی در جام حذفی باعت افتخار مردم استان شد و این وظیفه ی همگان را برای حمایت، تشویق و پشتیبانی از تیم بیشتر می کند.
وی با اشاره به محبوبیت و ظرفیت بالای پیشکسوتان فوتبال و ورزش شهرستان در بین جوانان از آنان به عنوان معلمین اخلاق و راه و رسم پهلوانی یاد کرد و از ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان خواست تا مجامع پیشکسوتان ورزش و فوتبال قائمشهر را تاسیس کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین از تشکیل مجمع خیرین فوتبال دوست با محوریت پیشکسوتان این رشته خبر داد و گفت: مراحل اولیه واگذاری زمین به این مجمع برای احداث کمپ استعدادیابی از فوتبال روستاها، محلات و مناطق قائمشهر در حال انجام است. منبع/ روابط عمومی فرمانداری قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار