تلاش برای خانه دار کردن فاقدین مسکن/ فعالیت ۳۵ مراکز مشاوره و‌کارآفرینی در مازندران\
  • مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران؛

تلاش برای خانه دار کردن فاقدین مسکن/ فعالیت ۳۵ مراکز مشاوره و‌کارآفرینی در مازندران

  • کد خبر: 2111103109
  • چاپ
  • انتشار: 11 ارديبهشت 1402 - 22:02

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه شورای مسکن استان در حال تلاش برای خانه دار کردن فاقدین مسکن هستند، گفت: این وزارتخانه برای 6 هزار و 500 تعاونی در سطح استان سهیمه مسکن در نظر گرفته است.

 

به گزارش استناد نیوز، علی باقری روز دوشنبه در مراسم روز جهانی کار و کارگر که در خانه کارگر شهرستان قائمشهر برگزار شد کارگران را رکن اساسی رشد تولید در خط مقدم جنگ اقتصادی اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه نگاه دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم متفاوت تر از دیگر دولت ها است، گفت: نگاه ما هم به عنوان کارگزاران دولت ، ایجاد همدلی و رقم زدن اتفاقات جدید برای حل مشکلات مردم است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه این اداره کل با استفاده از ظرفیت های تاثیرگذار به دنبال حل مشکلات مردان و زنان است، افزود: همچنین به دنبال حل مشکل اشتغال جوانان و مسکن بازنشستگان هستیم.

باقری با اعلام اینکه شورای مسکن استان در حال تلاش برای خانه دار کردن فاقدین مسکن هستند، گفت: این وزارتخانه برای 6 هزار و 500 تعاونی در سطح استان سهیمه مسکن در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های ذی ربط پیگیر شناسایی زمین های دولتی هستند، افزود: استاندار مازندران و مدیران ارشد استان هم به شدت پیگیر خانه دار شدن فاقدین مسکن هستند.

 وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی باید پا به کار اشتغال باشند، افزود: اشتغال برای زنان هم باید همانند مردان دیده شود و در این راستا باید بانوان کارآفرین شناسایی شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه ایجاد تعاونی در روستا به اقتصاد خانواده ها کمک می کند، گفت: در این خصوص اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

باقری در پایان از اعتبار 42 هزار میلیارد تومانی تسهیلات در قالب صندوق توسعه پیشرفت ملی با دبیرخانه اقتصاد دارایی استان خبر داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار