محمد حسین قبادی به عنوان شهردار ساری معارفه شد/ شورا از شهردار به‌عنوان بازوی اجرایی حمایت می کند\

محمد حسین قبادی به عنوان شهردار ساری معارفه شد/ شورا از شهردار به‌عنوان بازوی اجرایی حمایت می کند

  • کد خبر: 2111103097
  • چاپ
  • انتشار: 08 ارديبهشت 1402 - 20:08

شهردار ساری در آیینی با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار مازندران، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مشاور سرمایه‌گذاری استاندار،مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، فرماندار، اعضای شورای شهر معرفی شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، محمدحسین قبادی امروز پنج‌شنبه در آیینی با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار مازندران، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مشاور سرمایه‌گذاری استاندار، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، فرماندار، اعضای شورای شهر به‌عنوان شهردار ساری معرفی شد.
پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری با گرامیداشت روز شوراها گفت: این روز نقطه عطفی در اجرای یکی از اصول مترقی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و شکل‌گیری نهاد مردمی شورا است که به‌عنوان پارلمان محلی، نقش بی‌بدیلی در مدیریت شهرها و روستاهای کشور داشته است.
وی بابیان اینکه شورا محل شور و مشورت و تَضارُب آراست. خدا را شاکریم که شورای ششم ساری توانسته با وفاق و همدلی به این میثاق عمل کند و به‌رغم همه مشکلات و محدودیت‌ها، بر سلامت مجموعه و پیشرفت امور شهر اثرات مثبتی بگذارد، افزود: بنای ما این است که این مسیر را با جدیت بیشتری ادامه دهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: به مهندس قبادی نیز تبریک میگویم که با دریافت حکم شهرداری مرکز استان از وزیر محترم کشور، فرصتی ارزشمند را برای عمران و آبادانی شهر و خدمت به همشهریان پیدا نموده است. البته ایشان به‌عنوان منتخب شورای اسلامی شهر، از حدود دو ماه پیش مسئولیت سرپرستی شهرداری ساری را بر عهده داشته و در این مدت برای اداره شهرداری زحمات زیادی کشیده که درخور تقدیر و تشکر است.
شعبانی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر به‌عنوان نمایندگان مردم، قطعاً مدافع حقوق شهروندان می‌باشند و درعین‌حال از شهردار به‌عنوان بازوی اجرایی خود حمایت خواهند کرد. این رویکردِ همدلانه با وظیفه نظارتی شورا هیچ منافاتی ندارد؛ بنابراین با دقت و جدیت، امور شهر را رصد خواهیم کرد.
محمدحسین قبادی شهردار ساری در این آیین با گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شورا و تسلیت شهادت آیت‌الله سلیمانی گفت: شورای اسلامی شهر ساری بهمن سال گذشته زمانی این مسئولیت را به من واگذار کرد که بخشی از حقوق کارکنان شهرداری از دی‌ماه هنوز پرداخت‌نشده بود و علاوه بر این حقوق بهمن، اسفند و عیدی کارگری شهرداری نسبت به مشابه سال قبل افزایش داشت.
وی افزود: همچنین 30 میلیارد چک بابت بدهی انباشته‌شده جهت انتقال زباله به استان گلستان، 15 میلیارد چک برگشتی از سازمان تأمین اجتماعی برای سال جاری و بیش از 180 میلیارد بدهی به پیمانکاران که صدور اجرایی گرفته و در دادگستری شهرستان پرونده داشتند؛ وجود داشت. بااین‌وجود در همان بازه زمانی کوتاه با وفاق و همدلی صورت گرفته بین مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای شهر، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، استاندار مازندران معاون عمرانی استاندار، نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان ساری اتفاقات خوبی در شهر رقم خورد و بدهی‌های ذکرشده پرداخت و حقوق نیز به‌موقع داده شد.
قبادی به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری در همین بازده زمانی اشاره کرد و افزود: در 35 روز پایانی سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های درست و دقیق بیش از 200 میلیارد تومان مطالبات کارمندان پرداخت شد.
وی ادامه داد: همچنین در همین مدت 25 درصد درآمد سال 1401 وصول شد و درآمد فروردین 1402 نسبت به مشابه سال گذشته 120 درصد افزایش پیدا کرد .
شهردار ساری با تأکید بر اینکه در کنار اقدامات صورت گرفته از فعالیت‌های عمرانی غافل نبوده‌ایم به بازپیرایی و اصلاح بلوار داراب باهدف حل گره ترافیکی اشاره کرد و گفت: این پروژه با فعالیت‌های شبانه‌روزی تیم شهرداری طی دو هفته به پایان رسید.
قبادی به انتقال پروژه میدان بار با تلاش‌های جهادی فرماندار ساری اشاره کرد و افزود: با انجام این کار معضل ترافیک کمربندی غربی مرتفع شد.
وی بابیان اینکه اصلاح و بازپیرایی کمربندی غربی که به نام شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی شده در حال انجام است، ادامه داد: اصلاح و بازپیرایی بلوار امام رضا (ع) نیز در حال انجام و اصلاح روشنایی نیز در دست اقدام است.
قبادی اصلاح روشنایی بلوار ارتش را از دیگر اقدامات شهرداری در همین بازه زمانی اعلام کرد و افزود: روشنایی بلوار فرح‌آباد نیز هفته آتی انجام می‌شود و روشنایی کوی شهید قربانی نیز در دستور کار قرارگرفته است.
وی بابیان اینکه مجموعه شهرداری ساری در تعامل با شورای اسلامی این شهر در خدمت‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، ادامه داد: خدمت‌رسانی به شهروندان همچنان اولویت نخست شهرداری است.
شهردار مرکز مازندران افزود: امیدوارم توفیق خدمت صادقانه را به شهروندان شهرم را داشته باشم و بتوانم با همکاری همکارانم در شهرداری و تعامل با شورا گام‌های اساسی برای توسعه، عمران و آبادانی شهرم بردارم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار