ضارب شناختی از آیت الله سلیمانی نداشت/ انگیزه ضارب برای قتل در دست بررسی است\
  • استاندار مازندران؛

ضارب شناختی از آیت الله سلیمانی نداشت/ انگیزه ضارب برای قتل در دست بررسی است

  • کد خبر: 2111103093
  • چاپ
  • انتشار: 06 ارديبهشت 1402 - 17:00

استاندار مازندران با اعلام اینکه ضارب شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشت، گفت: هنوز انگیزه ضارب مشخص نشده اما تحقیقات اولیه نشان می دهد این اقدام تروریستی نبوده است.

 

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور روز چهارشنبه در خصوص جزئیات سوءقصد به آیت الله سلیمانی با بیان اینکه آیت الله سلیمانی از روحانیون برجسته بودند که در یکی از بانکهای شهرستان بابلسر جان خود را از دست دادند، افزود: بلافاصله ضارب در محل توسط عوامل انتظامی دستگیر شد که انگیزه وی در دست بررسی است.

وی با اعلام اینکه تاکنون انگیزه ضارب از انجام این اقدام به طور کامل مشخص نشده است، گفت:  این فرد از افراد بومی منطقه است . تحقیقات اولیه نشان می دهد که اقدام وی ماهیت تروریستی نداشته است.

استاندار مازندران با بیان اینکه ضارب شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشته است، افزود: آیت الله سلیمانی برای انجام امورات بانکی به یکی از شعبه ها در شهرستان بابلسر مراجعه کردند.

حسینی پور در پایان با اعلام اینکه تاکنون اطلاعات و اسنادی مبنی بر اینکه این اقدام امنیتی و تروریستی بوده در دست نداریم، گفت: فرد ضارب از عوامل شرکت های انتظامی بوده که کارهای خدماتی بانک را انجام می داد و هویت وی هم مشخص و معلوم است.

آیت الله سلیمانی صبح امروز در یکی از بانکهای شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار