افطاری ساده شب‌های قدر در بقاع متبرکه توسط اوقاف قائمشهر\

افطاری ساده شب‌های قدر در بقاع متبرکه توسط اوقاف قائمشهر

  • کد خبر: 2111103078
  • چاپ
  • انتشار: 18 فروردين 1402 - 21:25

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر اوقاف این شهرستان را جزء برترین‌های استان در ارائه خدمات نوروزی برشمرد.


خبرنگار: مونا معینی
 علی فتحی با بیان برنامه‌های اوقاف قائمشهر در ایام نوروز در گفتوگو با خبرنگار استناد نیوز ، خاطرنشان کرد: در چند بقاع متبرکه بین راهی برنامه‌هایی همچون خیمه معرفت و آرامش بهاری را داشته‌ایم که روزانه حدود ۱۵۰ مسافر از این خیمه‌ها بازدید داشتند.
وی افزود: از ۲۸ اسفند تا روز ۱۳ فروردین روحانیون مستقر در خیمه‌های معرفت در بحث فرهنگی، سرگرمی و پاسخ به سوالات شرعی، انجام وظیفه کردند.
فتحی با بیان اینکه باتوجه به نظر سنجی‌ها، میزان رضایت از برنامه‌های اوقاف قائمشهر در ایام نوروز در سطح استان، قابل قبول بوده است، اظهار داشت: قائمشهر جزء شهرستان‌های برتر از نظر میزان رضایت‌مندی مسافران در ارائه خدمات بوده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر با بیان برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان، گفت: ارائه افطاری ساده در برخی بقاع متبرکه برای زائرین و کسانی که شاید توان تهیه افطاری را نداشته باشند در برخی از شب‌های ماه مبارک رمضان را داشته و همچنین در سه شب قدر نیز این برنامه افطاری ساده را در اکثر بقاع متبرکه خواهیم داشت.
فتحی با توجه به سایر برنامه‌های اوقاف در ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد از جمله برنامه‌های این ماه بوده و همچنین ویژه برنامه‌های شب‌های قدر را نیز خواهیم داشت.
این مسئول در پایان گفت: بسته‌های معیشتی به صورت بُن خرید کالا نیز در نظر داریم و در تلاش هستیم تا بالغ بر ۲۵۰ بسته معیشتی بدین صورت ارائه دهیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار