دشمن خانواده های مذهبی را مورد هدف قرار داده است / دشمن می خواهد در جوانان شبهه ایجاد کند\
  • نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری؛

دشمن خانواده های مذهبی را مورد هدف قرار داده است / دشمن می خواهد در جوانان شبهه ایجاد کند

  • کد خبر: 2111103076
  • چاپ
  • انتشار: 17 فروردين 1402 - 22:09

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه دشمن خانواده های مذهبی را مورد هدف قرار داده است، گفت: دشمن به دنبال طرح شبهه در ذهن نوجوانان و همچنین تشویق و ترغیب کنار گذاشتن حجاب در میان زنان به بهانه آزادی است.


خبرنگار : مونا معینی
آیت الله علی معلمی روز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه عوامل استکبار به تبعیت از سیاست استکبار در کشورهای اسلامی به دنبال تضعیف باورهای مردم و به سخره گرفتن سنت های اسلامی هستند، افزود: باتوجه به اینکه خوی استکبار جهانی سلطه جویی است بنابراین می خواهد تا بر سایر کشورها و ملت ها، تسلط داشته باشد.
وی با اعلام اینکه در کشورهای اسلامی به خصوص خانواده های متدین و مذهبی فرزندانی تربیت می شوند که اهل استقامت و مقاومت هستند، گفت: هم اکنون دشمن خانواده های مذهبی را مورد هدف قرار داده است چرا که آنان به دنبال طرح شبهه در ذهن نوجوانان و همچنین تشویق و ترغیب کنار گذاشتن حجاب در میان زنان به بهانه آزادی هستند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: کشور های اروپایی و آمریکایی تنها ادعای تساوی حقوق بشر را دارند چرا که در عمل اینگونه نیست و آنان به دروغ خود را طرفدار حقوق زن معرفی می کنند.
آیت الله معلمی با اعلام اینکه توجه به آموزه های دینی به خصوص قرآن کریم، در تربیت فرزندان موثر است، گفت: اگر والدین به آموزه های دین و قرآن پایبند باشند و این مسائل را برای فرزندان خود بازگو کنند آنان در سایه موازین اسلام پرورش میابند اما دور شدن فرزندان از آموزه های دینی باعث می شود تا آنان از والدین خود در هنگام پیری، فاصله بگیرند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه دشمن می خواهد بنیان خانواده را ویران کند و برای این امر به دنبال ترغیب و تشویق بی حجابی در بین زنان است، افزود: بی حجابی در زنان زمینه ساز بی بند و باری می شود چرا که در آموزه های دین زیبایی زن تنها برای همسرانشان است .
وی با اعلام اینکه خداوند در دین اسلام عالی ترین ارزش را به زن داده است و هیچ فرقی بین منزلت و جایگاه زن و مرد وجود ندارد، ادامه داد: در اسلام زن و مرد در انسانیت شریک هم هستند اما در اشتغالزایی به لحاظ قدرت و شرایط فیزیکی با هم فرق دارند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه نباید تبلیغات مسموم دشمن هیچ تاثیری بر روحیه انقلابی مردم داشته باشد و آنان باید هوشیارتر عمل کنند ، گفت: امیدواریم تا انسان خود را نسبت به آموزه های دینی واکسینه کنند تا دچار توطئه های دشمن نشوند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار