توزیع 10 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان قائمشهری در ایام ماه مبارک رمضان\
  • رئیس کمیته امداد قائمشهر؛

توزیع 10 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان قائمشهری در ایام ماه مبارک رمضان

  • کد خبر: 2111103075
  • چاپ
  • انتشار: 16 فروردين 1402 - 22:32

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر از توزیع بیش از 10 هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، جمال یعقوبی شامگاه چهارشنبه در مراسم افطاری به فرزندان اکرام و محسنین در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در این ایام خدمات ما ویژه تر از ماه های دیگر انجام می شود، افزود: در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین ، موسسات ، مراکزهای نیکوکاری و خیریه ها بیش از 10 هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده میان مددجویان این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی با اعلام اینکه خیرین برای افطاردهی مبالغی را در حد توانشان واریز کرده اند، گفت: ضیافت افطاری به فرزندان اکرام و محسنین  امشب با همت امام جمعه قائمشهر و خیرین برگزار شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر دیگر خدمات این ارگان به مددجویان تحت پوشش را توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اعلام کرد و افزود: در این ایام بسته های معیشتی بین مددجویان توزیع می شود.

یعقوبی تعداد خانوار های تحت پوشش این نهاد را پنج هزار و 300 خانوار  اعلام کرد و گفت: پیش بینی می کنیم تا بیش از سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شود . البته در ایام نوروز امسال هم بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه از یکهزار و 600 دانش آموز تحت پوشش این نهاد  250 نفر بچه یتیم هستند، گفت: 3 هزار و 500  نفر از خیرین در این زمینه فعال هستند که به صورت ماهانه مبالغی را به حساب این افراد واریز می کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار