بیش از 13 هزار بازدید نوروزی و ارائه خدمت به مسافران در کمپ نوروزی قائمشهر/تقدیر استاندار مازندران از شهردار قائمشهر\

بیش از 13 هزار بازدید نوروزی و ارائه خدمت به مسافران در کمپ نوروزی قائمشهر/تقدیر استاندار مازندران از شهردار قائمشهر

  • کد خبر: 2111103071
  • چاپ
  • انتشار: 14 فروردين 1402 - 23:37

مراسم اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی روز دوشنبه در کمپ شهید مدافع حرم "محمد بلباسی" برگزار شد.

 

به گزارش استناد نیوز، این مراسم با حضور استاندار مازندران، دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری آیت الله معلمی، معاون سیاسی استاندار مازندران، مسئولین استانی و شهرستانی، شهردار قائمشهر ، اعضای شورای شهر و فرماندار قائمشهر برگزار شد.

خبرنگار: مونا معینی

شهرداری قائمشهر

شهردار قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه این ارگان با حمایت های شورای اسلامی شهر قائمشهر از 25 اسفندماه سال گذشته نسبت به برپایی کمپ نوروزی اقدام نموده است، گفت: با تلاش های شبانه روزی همکاران ما در مجموعه شهرداری قائمشهر، فرمانداری، هلال احمر، و دیگر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان کمپ نوروزی شهید مدافع حرم "محمد بلباسی" به عنوان کمپ نمونه کشوری، انتخاب شده است.

کاظم علیپور با اعلام اینکه کمپ نوروزی از 25 اسفندماه پارسال آغاز شد، افزود: از 25 اسفندماه پارسال تا 13 فروردین ماه امسال روزانه و به طور متوسط 730 خانوار از کمپ نوروزی شهید مدافع حرم "محمد بلباسی" بازدید به عمل آوردند و همچنین از خدمات این کمپ بهره مند شدند.

وی به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان اشاره ای کرد و ادامه داد: به تاکید استاندار مازندران اطعام دهی مسافران و زائران نوروزی در این کمپ انجام شد و در این ایام روزانه بین 350 تا 400 پرس افطاری به صورت رایگان بین مسافران توزیع شده است.

شهردار قائمشهر با بیان اینکه 70 خانوار از مسافران نوروزی  به صورت رایگان در پارک جنگلی تلار اسکان داده شدند، افزود:مسافران در واقع سفیران ما در مناطق خود هستند و باید با اخلاق و رفتار مناسب با آنان برخورد شود.

علیپور در پایان با اشاره به اینکه از 25 اسفندماه تاکنون یکهزار و 400 خانوار در پارکهای سطح این شهر اسکان داده شدند، گفت: در این ایام 6 هزار و 300 بسته بروشور، سبزه بهار نارنج، کیسه زباله، نقشه راهنمای قائمشهر و مازندران بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع شده است.

شهرداری قائمشهر

خدمت صادقانه و بی منت اصول کار امدادگران است

استاندار مازندران در این مراسم، افزود:جمعیت هلال احمر به همه انسان ها در شرایط بحران خدمات بی منت و صادقانه ارائه می دهد.

سید محمود حسینی پور با اعلام اینکه این جمعیت در طول سالهای بعد از انقلاب اسلامی هم خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم ارائه داده است، گفت: جمعیت هلال احمر اولین دستگاه خدمات رسانی است که در مواقع بحران خود را به آسیب دیدگان می رساند و به آنان خدمات ارائه می دهند.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر نه تنها در داخل کشور بلکه در عرصه بین المللی هم خدمات ارزشمندی را به آسیب دیدگان ارائه داده است که نشان دهنده جمعیت کارآمد و قوی است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در ایام نوروز امسال خدمات ویژه توسط جمعیت هلال احمر کشور به مسافران ارائه شد که از جمله جمعیت هلال احمر مازندران اقدامات خوبی انجام دادند که باعث افتخار مردم استان هستند، ادامه داد: امروز به دلیل ارزش های بالای این افراد در جمعیت هلال احمر، کمپ نوروزی شهید "محمد بلباسی" به عنوان کمپ برتر کشوری انتخاب شده است .

حسینی پور در پایان از دست اندرکاران به ویژه شهردار قائمشهر و اعضای شورای شهر به دلیل انتخاب کمپ شهید مدافع حرم " محمد بلباسی" به عنوان کمپ برتر کشوری، تقدیر و تشکر کرد.

 در پایان مراسم از خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی که نام این ایستگاه به نام این شهید مزین شده بود، با اهداء لوح تقدیر تشکر به عمل آمد.

شهرداری قائمشهر

شهرداری قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار