خدمات نوروزی هلال احمر به 5 میلیون و 800 هزار مسافر در کشور\
  • دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور؛

خدمات نوروزی هلال احمر به 5 میلیون و 800 هزار مسافر در کشور

  • کد خبر: 2111103069
  • چاپ
  • انتشار: 14 فروردين 1402 - 21:28

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور با اعلام اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از پنج میلیون و 800 هزار نفر از خدمات هلال احمر بهره مند شدند، گفت: امسال طرح نوروزی از لحاظ کمی و کیفی قابل تحقق و افزایش بوده است.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، یعقوب سلیمانی روز دوشنبه در اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی که در جاده ساری به قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه طرح نوروزی جمعیت هلال احمر کشور از 24 اسفندماه سال گذشته آغاز شد، افزود: از آغاز طرح نوروزی تاکنون بیش از پنج میلیون و 800 هزار خدمات توسط داوطلبان هلال احمر به مردم و مسافران نوروزی در سراسر کشور انجام شده است.

وی با اعلام اینکه بیش از 69 هزار نفر از اعضای سازمان جوانان و امداد و نجات در پایگاه ها حضور داشتند، گفت: هلال احمر در ایام  نوروز بیش از یکهزار و 975 پایگاه و پست نوروزی راه اندازی کرد . در تعطیلات امسال از نظر تعداد خدمات در حوزه امداد و نجات با رشد 40 درصدی  مواجه شده ایم.

دبیر کل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه یکی از مهم ترین مولفه های توسعه پایدار در هر جامعه ای سرمایه اجتماعی است، افزود: در موضوع سرمایه اجتماعی گروه های زیادی تاثیر گذار هستند اما نقش جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است .

سلیمانی در پایان با اشاره به اینکه  اگر امروز انقلاب ایران اسلامی علی رغم توطئه های مختلف دشمن متوقف نشده بلکه پیشرفت و رشد داشته به برکت جوانان بوده است، گفت: دشمن تمام سعی و تلاش خود را به کارگیری کرد تا انقلاب را متوقف کند ، اما تمام تلاش آنان بی نتیجه ماند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار