دیدار نوروزی فرماندهان حوزه و گردان امام حسین (ع) با پدر شهید مجتبی برسنجی در سوادکوه\

دیدار نوروزی فرماندهان حوزه و گردان امام حسین (ع) با پدر شهید مجتبی برسنجی در سوادکوه

  • کد خبر: 2111103059
  • چاپ
  • انتشار: 11 فروردين 1402 - 20:26

فرماندهان حوزه و گردان امام حسین علیه‌السلام ( ۳۰۵ شهید مجتبی برسنجی) سپاه ناحیه مقاومت شهرستان قائمشهر با حضور در منزل پدر شهید " مجتبی برسنجی" در سرخکلای زیراب سوادکوه، ضمن دیدار نوروزی و برگزاری برنامه پنج‌شنبه‌های شهدایی هیئت علقمه، نام و یاد شهید را گرامی داشتند.

 

خبرنگار: معظمه نقی پور

به گزارش استناد نیوز از سوادکوه، حجت الاسلام والمسلمین شعبان رزاقی رزمنده جبهه جنگ و استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم و دیدار با خانواده شهید برسنجی، گفت : شهدای مدافع حرم با هدایتگری مقام معظم رهبری و با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی نشان دادن که درب به سوی آسمان باز هست، خیلی مواقع افرادی می‌گفتند درب شهادت بسته شده و نردبان شهادت گرفته شده است و آرزوی شهادت نمی‌شود داشت اما شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت ثابت کردند اینگونه نیست.

وی افزود: شخصیتی همچون سردار حاج قاسم جهانگیر شده و باعث عزت،شرف و سربلندی جامعه اسلامی شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه، با توجه به سخن مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش حضرت آقا،خرمشهرها و فتنه‌ها در پیش هست ،اما نباید خیال کنیم فتنه‌ها می‌تواند کاری کند.

حجت‌الاسلام رزاقی اظهار داشت: وقتی نام شهدا را بر سر زبان می آوریم و دنباله‌رو راهشان هستیم به عاشورا و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) وصل خواهیم شد و مسئله شهادت، عاشورا را به ظهور امام زمان وصل خواهد کرد.

باقر رزاق‌زاده رئیس هیآت مذهبی و مسئول برگزاری برنامه پنجشنبه‌های شهدایی و شب‌های روایتگری هیآت مذهبی علقمه در مازندران نیز در این دیدار با توجه به برنامه‌های این هیئت، خاطرنشان کرد: در طی دو سال ۲۶ برنامه پنجشنبه‌های شهدایی و ۲۵ برنامه‌ شب‌های روایتگری درسطح شهرستان سوادکوه اجرا داشته‌ایم ودر سال جدید اولین برنامه را با یاد شهید مجتبی برسنجی  آغاز کردیم تا ان‌شاءالله بتوانیم به برکت خون شهدا در این روز مبارک عیدی‌مان را در توشه آخرت از شهدا بگیریم.

وی افزود: وظیفه ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری، حفظ جلوه و فرهنگ والای ایثار و شهادت و سپردن آن به نسل‌های آینده است تا همگان بدانند این انقلاب و جمهوری اسلامی، چگونه حفظ شده است.

رزاق‌زاده گفت: نامگذاری یک روز از هفته‌ به نامِ مبارک شهدا و برگزاری برنامه شهدایی ادای وظیفه‌ در این راه است.

در این دیدار نوروزی، پدر شهید والامقام  خاطرات و وصیت‌نامه‌ایی از شهید مجتبی برسنجی بیان کردن که بیشترین توجه شهید درخصوص حجاب و عفاف در خانواده‌ها بود.

در پایان این مراسم و دیدار نوروزی، با حضور بر سر مزار شهدا و شهید مدافع حرم کربلایی مجتبی برسنجی در منطقه سرخکلا زیراب یاد این شهید و تمامی شهدای جبهه جنگ،  مدافعان حرم و امنیت گرامی داشته شد.

دیدار با پدیر شهید



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار