601 خانوار فرهنگی در مدارس و واحد رفاهی قائمشهر پذیرش شدند\

601 خانوار فرهنگی در مدارس و واحد رفاهی قائمشهر پذیرش شدند

  • کد خبر: 2111103058
  • چاپ
  • انتشار: 09 فروردين 1402 - 12:42

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر، گفت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه امسال، در مجموع 601 خانوار فرهنگی در مدارس و واحد رفاهی این شهرستان اسکان داده شدند.

 

جعفر عموزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز  با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی امسال 5 مدرسه در قالب 40 کلاس درس و یک واحد رفاهی هم در قالب هفت سوئیت و 6 اتاق برای اسکان گردشگران و مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده است، افزود: از 27 اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه امسال، در مجموع 601 خانوار فرهنگی در مدارس و واحد رفاهی این شهرستان اسکان داده شدند.

وی گفت: در مجموع 2 هزار و 396 نفر در پنج مدارس و مرکز رفاهی فرهنگیان پذیرش شدند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر ، بیان کرد: به منظور بازدید مسافران از جاذبه های دیدنی و گردشگری این شهرستان بروشور در اختیار افراد قرار گرفت.

عموزاده افزود: در ایام نوروز امسال و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش 2 سوئیت دیگر به واحد رفاهی فرهنگیان اضافه و به بهره برداری رسیده است.

پیش از این، واحد رفاهی فرهنگیان دارای پنج سوئیت بود.

وی در ادامه در خصوص مدرسه نیمه تمام عاشورا، گفت: این مدرسه یک پروژ ملی است که تاکنون بیش از 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عموزاده با بیان اینکه به منظور تخصیص اعتبار برای تکمیل این طرح با نمایندگان و مدیر کل نوسازی رایزنی به عمل آورده ایم، افزود: با تخصیص اعتبارات لازم عملیات ساخت این طرح را با جدیت دنبال می کنیم.

رئیس آموزش و پرورش قائمشهر در پایان از افتتاح یک مدرسه در سطح این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت : همچنین مدرسه هاشم زاده با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که امیداریم دانش آموزان تا مهرماه بتوانند پشت نیمکت های این مدرسه بنشینند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار