برگزاری ۱۴۰ برنامه فرهنگی مذهبی و دینی توسط هیأت مذهبی علقمه\
  • عملکرد یکساله هیات مذهبی علقمه مازندران؛

برگزاری ۱۴۰ برنامه فرهنگی مذهبی و دینی توسط هیأت مذهبی علقمه

  • کد خبر: 2111103051
  • چاپ
  • انتشار: 28 اسفند 1401 - 15:30

رئیس هیأت مذهبی علقمه مازندران در جلسه ستادی ترویج فرهنگ وایثار شهادت درفرمانداری سوادکوه  از برگزاری ۱۴۰برنامه فرهنگی مذهبی و دینی توسط این هیأت  خبر داد.

خبرنگار : حليمه خادمی 

به گزارش استناد نیوز ، باقر رزاق‌زاده رئیس هیأت مذهبی علقمه مازندران درخصوص فعالیت‌های این هیأت درسال جاری در نشست بامعاون سیاسی امنیتی فرماندارسوادکوه و دیگر روئساونمایندگان ادارات سوادکوه خاطرنشان کرد: در طول این یکسال توانستیم یادواره شهدای انتظامی_یادواره مجازی شهدا _عطرافشانی مزارشهدا_حسینیه های سیّار در اکثر مناسبت‌ها ، اجرای گروه مارش در مراسم میزبانی ازشهدای گمنام وامنیت به همراه مراسم گرامی داشت شهیدگمنام و همچنین در مراسم شهید تفحص شده دفاع مقدس اجرا نماییم.

مسئول فرهنگی مذهبی علقمه افزود: به یاری خدا و نگاه شهدا ۲۵ برنامه پنجشنبه‌های شهدایی و شبهای روایتگری بصورت مطالبه گری دربخش رسانه وپخش زنده رسانه های مجازی به همراه سخنرانی،مداحی، شعرخوانی و روایتگری برمزارشهدابرگزار نمودیم وانشاالله درسال۱۴۰۲هم همینگونه ادامه خواهد داشت و اینباربصورت متفاوت درکنار مزارشهدا ، از روئسا و مدیران دستگاه ها و ادارات دعوت خواهیم کرد و گزارشات عملکرد وخصوصا مطالبه گری را باهمکاری اصحاب رسانه وفعالین مجازی درسطح استان خصوصادرشهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی اجراخواهیم نمود.

 

رزاق‌زاده اظهار داشت:برگزاری حسینیه سیّار،گروه مارش ،ایستگاه رادیو علقمه،

برپایی چندین موکب صلواتی ، برنامه شبهای روایتگری ،مسابقات پیامکی،اجرای روضه های خانگی، اجرای دلنوشته گویی بصورت تصویری، مراسم‌های دسته روی در ماه های محرم و روز اربعین _عزاداری در دو ماه محرم و صفر درحسینه وعزاداری در دهه فاطمیه از دیگر برنامه‌هایی بود که امسال انجام شد.

رزاق زاده خاطرنشان کرد:طبق سنوات هرساله ابتدای سال با جلساتی که با ستاد برگزاری مراسم‌ هیئت انجام دادیم مقرر گردید این برنامه‌ها طبق زمان بندی در طول سال در کنار دیگر هیات های مذهبی انجام شود.

وی افزود: هیآت ما امسال در چندین طرح‌ مصوّب شهرستانی هم قرار گرفت و با تمام ظرفیتهایی که داشتیم این برنامه ها را برگزار نمودیم.

 این مسئول فرهنگی مذهبی با اشاره به ۷۷۰برنامه فرهنگی مذهبی که از سال ۸۹ تا سال ۱۴۰۱ برگزار نمود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های هیئت ما،خصوصا برنامه ۵شنبه های شهدایی وشب های روایتگری مورد توجه برخی مدیران استانی 

قرار گرفت و در طول۳ سال متوالی به عنوان یکی از هیئت‌های فعال برتر و شاخص در مازندران از ما تجلیل و تقدیر به عمل آمد و از این بابت خدا شاکریم.

رزاق‌زاده  از برنامه‌های این هیأت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: برنامه های ماهمچنان بصورت فرهنگی مذهبی و مطالبه گری ادامه خواهد داشت و چندین طرح پیشنهادی دیگر جهت همکاری در کار فرهنگی تربیتی از شهرستانهای مختلف به ما شده است که انشاالله بتوانیم با تمام توان به یاری خدا و برکت خون شهدا و‌ توسل به ائمه اطهار و همراهی مردم انقلابی استان مازندران ، برنامه‌ها وطرح‌ها را به خوبی ارائه دهیم و به زودی این برنامه و طرح‌ها از طریق روابط عمومی این هیآت مذهبی و اصحاب رسانه اعلام خواهدشد.

 

وی درپایان افزود بیشترین برنامه های ما درشهرستان سوادکوه وسوادکوه شمالی بصورت خودجوش ومطالبه گری درشهر زیرآب_پلسفید_آلاشت وشیرگاه درحال اجراست و ازمردم انقلابی_خانواده های شهدا وجانبازان وتمامی کسانی که باما همکاری داشتند کمال تشکر رادارم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار