پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال بدون چشم پوشی برخورد می کند\
  • جانشین فرمانده انتظامی مازندران؛

پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال بدون چشم پوشی برخورد می کند

  • کد خبر: 2111103050
  • چاپ
  • انتشار: 23 اسفند 1401 - 13:14

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه آزار و اذیت مردم و ایجاد مزاحمت برای نوامیس را خط قرمز خود می‌داند و بشدت با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.


به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز، سرهنگ سیدموسی حسینی با اشاره به اینکه آسایش و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کسی باعث سلب آسایش شود با آن برابر قانون برخورد خواهد شد افزود: متاسفانه مراسم چهارشنبه سوری مانند سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود و در سال‌های اخیر چهارشنبه سوری به کابوس زندگی مردم تبدیل شده و شاهد انواع حوادث ناگوار بر اثر بی احتیاطی و سهل انگاری برخی جوانان شده است.
او گفت: اولویت اول پلیس در چهارشنبه آخر سال، پیشگیری از جرائم است و در این ارتباط پلیس به هیچ وجه با شادی و نشاط مردم مخالف نیست بلکه در کنار مردم و با مردم و برای مردم است، اما چنانچه برخی افراد معدود هنجار شکن قصد سد معبر و مزاحمت‌هایی برای شهروندان داشته باشند با هماهنگی مقام قضائی به‌طور قاطع با آنان برخورد خواهد شد.
سرهنگ حسینی با تاکید بر رویکرد محله محوری و کوچه محوری با حضور خانواده‌ها در کنار فرزندان در اجرای این مراسم، افزود: پلیس هیچگاه مخالف شادی و نشاط مردم نیست و بر همین اساس از جوانان و نوجوانان عزیز انتظار می‌رود، با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو نکنند.
او از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد محترقه و کشف ۳۵۲ هزار عدد ماده محترقه در این استان خبر داد و افزود: ۴۲ نفر از عاملان و توزیع کنندگان مواد محترقه که با مقاصد سودجویانه و گا‌ها ناآگاهی از عواقب این شادی کاذب در استان فعالیت می‌کردند نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار