\
  • مدیر امور خواهران بسیج رسانه مازندران خبر داد؛

راه اندازی گروه جهادی بانوان رسانه مازندران با محوریت شهدا

  • کد خبر: 2111103047
  • چاپ
  • انتشار: 23 اسفند 1401 - 09:55

«صالحی» از راه اندازی گروه جهادی بانوان رسانه استان مازندران با محوریت شهدای استان خبر داد.

 خبرنگار: حلیمه خادمی

«حدیثه صالحی» مدیر امور خواهران بسیج رسانه استان مازندران در حاشیه اردوی فرهنگی تفریحی که با محوریت بانوان رسانه استان در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد، هدف از برگزاری این برنامه را توانمندسازی و تقدیر از این قشر انقلابی، زحمتکش و فعال عنوان کرد و اظهار داشت: بانوان رسانه استان جمعیت قابل توجهی را تشکیل می‌دهند و ایجاد روحیه و نشاط و تفریح سالم از اهداف به شمار می‌آید.

وی شناسایی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان در حوزه بانوان و پای کار آوردن این قشر برای مطالبه‌گری در خصوص مسائل و مشکلات استان را از دیگر اهداف برشمرد و افزود: همچنین آموزش، کادرسازی، تربیت و پرورش بانوان رسانه از دیگر اهداف است.

صالحی شناسایی و معرفی بانوان موثر، نخبه در حوزه‌های مختلف و بانوی رسانه‌ای طراز انقلاب وظیفه رسانه‌ها دانست و بیان کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی با موضوع رسانه مطالبه‌گر در حوزه جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از برنامه‌های این سازمان است.

این مسئول با اشاره به نقش رسانه در افزایش جمعیت و فرزندآوری گفت: تجلیل و تکریم از بانوی رسانه‌ای دارای 4 فرزند یکی از برنامه‌ها در سال آینده خواهد بود.

به گفته مدیر امور خواهران بسیج رسانه مازندران شناسایی و تقویت رسانه‌های استان که توسط بانوان مدیریت می‌شود از برنامه‌های سال آینده واحد خواهران سازمان بسیج رسانه استان به شمار می‌آید.

مسئول خبرگزاری دفاع مقدس استان مازندران از راه اندازی گروه جهادی بانوان رسانه استان خبر داد و اظهار داشت: این گروه برای اولین بار در کشور ایجاد شده است.

این مسئول با بیان اینکه شناسایی بانوان نخبه، موثر و شاخص در زمینه‌های مختلف هنری، فرهنگی، اجتماعی و... در مناطق محروم و کم برخوردار استان از اهداف این گروه خواهد بود، تصریح کرد: همچنین دلجویی از خانواده‌های شهدا، رصد و بررسی مشکلات و مسائل این مناطق از دیگر اهداف است.

صالحی ادامه داد: مطالبه گری از مسئولین وظیفه رسانه‌هاست و امیدواریم با اعزام این گروه اهداف و خواسته‌ها محقق شود.

وی از ثبت گروه جهادی بانوان رسانه استان مازندران خبر داد و افزود: بانوان رسانه مازندران کارنامه درخشانی از جشنواره‌های مختلف کشوری و استانی دارند و قدردانی از این قشر زحمتکش بی‌ادعا وظیفه ماست.

صالحی با تأکید بر شناسایی و آموزش بانوان جوان خبرنگار گفت: امروز در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن نیازمند تربیت این قشر هستیم و تشکیل تیم انقلابی، پای کار، توانمند و قوی از بانوان رسانه استان مد نظر است و در این زمینه بسیج رسانه با همکاری نهادهای رسانه‌ای استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

این برنامه که با حمایت دفتر خبرگزاری دفاع مقدس مازندران، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و فرمانداری رامسر برگزار شد، ضمن تجلیل از بانوان رسانه استان، از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی با محوریت کتابی «امتحان الهی» زندگی نامه سردار شهید «سید علی اکبر شجاعیان» تقدیر به عمل آمد و بانوان رسانه استان به یادمان دو شهید گمنام اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر ادای احترام کردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار