بهسازی بافت ناکارآمد از الویت باشد/اجرای چهار طرح عمرانی در منطقه پشت راه آهن قائمشهر\

بهسازی بافت ناکارآمد از الویت باشد/اجرای چهار طرح عمرانی در منطقه پشت راه آهن قائمشهر

  • کد خبر: 2111103039
  • چاپ
  • انتشار: 15 اسفند 1401 - 17:41

فرماندار قائمشهر با اعلام اینکه بهسازی بافت ناکارآمد باید جزء الویت های ما باشد، گفت: این موضوع از امر ثانویه باید به موضوع الویت دار همه مدیران تبدیل شود.

 

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز دوشنبه در جلسه بازآفرینی شهری، افزود: از 2 هزار و 930 هکتار 781 هکتار در بافت ناکارآمد شهری واقع است.

وی با اعلام اینکه بهسازی بافت ناکارآمد باید جزء الویت های ما باشد، گفت: این موضوع از امر ثانویه باید به موضوع الویت دار همه مدیران تبدیل شود.

فرماندار قائمشهر از شهردار این شهر هم خواست تا نسبت به تعریف اجرای پروژه در این بافت ها اقدام نماید.

مولایی با اعلام اینکه امروز مهم ترین کار در این حوزه، جلوگیری از افزایش بافت‌های ناکارآمد و در کنار آن تلاش برای نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد موجود است، گفت: همچنین در این بافت ها باید نسبت به فرهنگ سازی شهروندان در آن مناطق هم اقدام کرد زیرا اگر توجهی صورت نگیرد، منجر به آسیب می شود.

شهردار قائمشهر هم در این جلسه با بیان اینکه امسال عملیات اجرایی زیرگذر دخانیات و قائم محله در منطقه پشت راه آهن به دلیل صادر نشدن مجوزات لازم آغاز نشد، گفت: به منظور توسعه مناطق محروم به خصوص مناطق پشت راه آهن؛ چهار پروژه بزرگ همچون زیرگذر دخانیات، قائم محله، شهرداری منطقه 2 و پارک سمنادشت با پیش بینی برآورد 180 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

کاظم علیپور در پایان  با اعلام اینکه کارشناسی منطقه بوتان گاز  ابلاغ شده است، گفت: اگر مالکان این مجموعه با شهرداری همکاری کنند 18 هزار متر زمین در آن منطقه آزادسازی خواهد شد که این امر به کاهش بار ترافیکی در  منطقه پشت راه آهن کمک می کند اما اگر این مجموعه با ما همکاری نکنند باتوجه به میزان تعریض از طریق قانون تملک که مبلغ آن نقدا تامین شده است، آن را به حساب دادگستری واریز خواهیم کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار